0

Nu ai niciun produs în coș.

Digitalizarea afacerii tale în HoReCa: soluții și beneficii

Digitalizarea afacerii tale în HoReCa: soluții și beneficii

Dacă ai ales să activezi în industria HoReCa și ți-ai deschis un restaurant, hotel sau cafenea, cel mai probabil ți-ai dat seama pe parcurs, dacă nu de la bun început, că există doi piloni pe care se sprijină businessul tău: satisfacția clienților și eficiența activității pe care o desfășori.

Una dintre cele mai bune metode de a fi mai aproape de clienți și de a-ți eficientiza fluxul de lucru este să-ți duci afacerea la nivelul următor cu ajutorul soluțiilor digitale. Cu alte cuvinte, apelează la tehnologie special gândită să-ți dezvolte afacerea.

De ce are afacerea ta nevoie de digitalizare?

În primul rând, tehnologia și accesul la internet nu mai sunt un moft, ci o constantă a zilelor noastre. Practic, dacă afacerea ta nu există în mediul online și nu se bazează pe soluții digitale, nu vei putea ține pasul nici cu cerințele clienților, dar nici cu competiția.

Prin digitalizare înțelegem integrarea unor soluții tehnologice în mai toate aspecte unei afaceri. Beneficiile vor fi evidente: eficientizarea modului de operare și creșterea valorii oferite clientului final. Practic, tu și angajații tăi aveți parte de o muncă mai ușoară, iar clienții au mai multe opțiuni prin care se pot bucura de serviciile tale. Nu în ultimul rând, digitalizarea afacerii te scapă de intermediari, scapi de comisioanele percepute de alte platforme, îți fidelizezi clienții prin personalizarea interacțiunilor și-ți gestionezi mult mai ușor operațiunile de zi cu zi.

Dar nu trebuie să ne crezi pe cuvânt. Iată ce soluții îți punem la dispoziție!

Soluțiile digitale și beneficiile aferente

Așa cum spuneam și mai sus, tehnologia noastră este gândită în așa fel încât să-ți dezvolte afacerea. Acestea sunt modulele pe care le considerăm cele mai valoroase pentru un business în industria HoReCa:

Sistem POS tradițional sau mobil

Cu ajutorul unui sistem POS gestionezi plățile, comenzile și vânzările. Interfața este intuitivă, se învață în mai puțin de o oră și poate fi folosită pentru a sincroniza meniul cu aplicațiile de livrare și comandă online, a fluidiza și monitoriza comenzile trimise la bucătărie sau pentru a gestiona rezervările. Chiar dacă Wi-fi-ul este întrerupt, activitatea poate continua off-line.

În plus, cu ajutorul aplicației mobile comanda poate fi preluată cu până la 30% mai repede decât în mod normal. Poți chiar să pui direct la dispoziția clientului opțiunea de a comanda, prin intermediul unui meniu digital. Comanda va ajunge fie la ospătar, fie direct la bucătărie.

Soluții self ordering și cashless

Soluțiile self ordering presupun punerea la dispoziția clientului a unui meniu interactiv afișat pe un totem. Este o soluție populară mai ales în cazul restaurantelor de tip quick service. Clientul va folosi meniul și va selecta ce dorește să comande, iar elementele selectate sunt automat trimise către casa de marcat și bucătărie. Cu ajutorul display-ului digital clientul își poate urmări stadiul comenzii în timp real.

În acest mod scapi de erorile de calcul, de numărare a banilor, iar clienții au mai puțin timp de așteptare și  angajații lucrează mai eficient și mai organizat.

Ai genul de afacere în cadrul căreia accentul este pus pe experiența clientului? Cel mai probabil clienții nu vor umbla peste tot cu portofelul după ei. Acum îi poți elibera de astfel de griji cu ajutorul unei opțiuni de plată cashless. Clientul primește o brățară sau un card special cu care va putea să facă tranzacții. Fără telefon, fără card, fără portofel. Nu în ultimul rând, vei putea urmări traseul fiecărui client grație opțiunii de a înregistra tranzacțiile.

Soluții online

Ți-ai mutat mai toată activitatea în online. Acum și clienții te pot urma acolo. Le poți pune la dispoziție meniuri digitale, opțiunea de a face rezervări sau comenzi, atât cu ridicare, cât și cu livrare. Toate comenzile sunt înregistrate într-o singură aplicație și vor fi alocate automat în funcție de statusul lor. Vei putea urmări încasările și vei putea actualiza baza de date. În plus, clientul are acces la statusul real al comenzii.

Și, dacă vei alege să integrezi și sistemul POS, vei beneficia de soluții de gestiune și inventar, raportare și managementul afacerii. Vei putea urmări stocurile în timp real, situația din fiecare locație și vei putea extrage rapoarte detaliate. Toate la doar câteva clickuri distanță.

Alege pachetul care ți se potrivește și vei beneficia de echipamente de ultimă generație, precum și de training online sau live, la tine sau la noi. Ce spui, merită să-ți duci afacerea la următorul nivel?