0

No products in the cart.

Suport clienți existenți

Asistență de 5 stele

Întrebări frecvente

Încercăm să îți oferim toată asistența necesară, oricănd și oriunde ai nevoie. Chiar și în afara programului. Mai jos găsești o listă cu întrebări și răspunsuri care te pot ajuta...

Cum activez aplicația de marcaj pe telefon?

Pentru a activa aplicația de marcaj mobil se fac pașii următori:

  • Trebuie descărcată aplicația direct pe telefonul utilizatorului din Magazin Google Play sau Apple Store, sub denumirea Expressoft POS.
  • Se instalează aplicația pe telefon.
  • Pentru a se conecta la baza de date de POS trebuie deschisă aplicația de marcaj de pe POS fix -> Instrumente

  • Se dă click pe “Administrare MyCheck Mobile

  • Se scanează QR Code-ul de Configurare MyCheck Mobile ( imaginea de mai jos)

  • Pentru a scana cu telefonul, se deschide de pe telefon aplicația descarcată la punctul 1 de mai sus, Se accesează Settings -> la Connection click Scan QR CODE from myCheck POS. Se deschide camera și în acest moment scanăm codul de la punctul 5.

ATENȚIE: PENTRU CA APLICAȚIA DE MARCAJ SĂ SE CONECTEZE DUPĂ CONFIGURARE, TELEFONUL TREEBUIE SĂ FIE ÎN ACEEAȘI REȚEA DE INTERNET CU CEA A POS-ULUI FIX.

 

Cum se creează un produs nou?

Pentru a crea un produs nou se accesează aplicația MyBusiness -> Setări -> Produse

In colțul din stânga sus, dăm Click pe butonul NOU, actiune ce ne permite adăugarea unui nou produs. Se deschide fereastra în care completăm detaliile noului produs:

În cadrul acestei ferestre se completează informațiile legate de: Denumire, Tip Produs, Unitate de măsura, categoria din care face parte produsul respectiv. Se dă Click pe butonul Save din stânga sus.

În meniul din dreapta vom seta prețul de vânzare și gestiunea din care să se scadă produsul nou adăugat.

Pentru a defini prețul de vânzare se accesează modulul Prețuri de vânzare din dreapta unde trebuie să setăm TVA-ul aferent produsului, Moneda și pretul de vânzare.

Pentru a seta gestiunea se face click pe gestiuni și din listă ne alegem gestiunea aferentă produsului, iar la secții ne alegem din listă secția pe care să se printeze produsul.

În cadrul Tab-ului Topping pot fi vizualizate topping- urile asociate produsului respectiv precum și setările asociate acestora (topping-uri implicite moștenite de la categoria de produs, numărul obligatoriu și numărul maxim de topping-uri).

Topping-uri implicite – sunt acele topping-uri ce vor fi obligatoriu asociate produsului. Topping-urile implicite se pot adăuga prin apăsarea butonului Adaugă Topping aflat în bara de acțiuni, selectând topping-urile dorite din cadrul categoriei/subcategoriei selectate, apoi apăsând butonul OK.

Pe tab-ul Metode preparare se pot seta următoarele:

  1. Deschide automat fereastra de preparare în myCheck – pentru această setare există următoarele valori:

Da – dacă se setează această valoare, la marcarea în myCheck a produselor conținute în această categorie se va deschide în mod automat fereastra de preparare, astfel încât operatorul să poată personaliza prepararea.

Nu – dacă se setează această valoare, fereastra de preparare nu se va deschide în mod automat în myCheck, dar aceasta poate fi deschisă manual de către operator.

Moștenite de la nivelul superior – valoarea Da sau Nu este preluată de la setarea categoriei principale (părinte).

  1. Metode de preparare – pentru această setare există următoarele valori:

Da – dacă se setează această valoare, se vor putea defini metodele de preparare la nivelul de produs, pe fiecare Profil în parte (va fi disponibil în tab- urile în care se vor putea seta metodele de preparare)

Nu – dacă se setează această valoare, nu se vor putea adăuga metode de preparare pe categoria respectivă.

Moștenite de la nivel superior – dacă se setează această valoare, se preiau setările definite la nivelul categoriei părinte și anume: dacă aceasta are definite metode de preparare, vor fi valabile și pentru acest produs; în caz contrar, nu vor exista metode de preparare nici pentru produsul aceasta.

Dacă valoarea Metodelor de preparare este Da, se vor putea seta metodele de preparare dorite, astfel:

  1. Se adaugă un rând nou în cadrul tab- ului, făcând click pe capatul tab- ului
  2. Se selectează Profilul dorit din meniul vertical
  3. Se completează în cadrul coloanei Denumire, metoda de preparare dorită
  4. Se apasă butonul Salvează/Salvează și Închide
  • Ingrediente adiționale

Există posibilitatea adăugării unor ingrediente adiționale ce pot fi comandate împreună cu produsul. Aceste ingrediente pot fi setate pentru fiecare profil în parte, iar metoda de adăugare este similară cu cea descrisă mai sus, în cazul setării metodelor de preparare.

  • Porții mai mari

Aici se pot selecta clasele de produse ce vor intra în alcătuirea porțiilor mai mari, apăsând butonul (Adaugă clasa), aflat în bara de sus. Pentru a adăuga porții mai mari dintr-o clasa existentă, se va folosi butonul Adaugă clasă existentă. Pentru ștergere se va folosi butonul Șterge clasa.

  • Recurența

În cadrul acestui tab se vor seta disponibilitățile produsului la o anumită dată sau pe o anumită perioadă de timp, pe fiecare locație în parte.

Cum se definește o nouă formă de plată?

Pentru a crea o nouă formă de plată se accesează aplicația MyBusiness -> Setări-> Configurare -> Forme de plată:

În cadrul acestui modul se vor configura formele de plată specificând Denumirea, Moneda (se va alege din elementele introduse în cadrul modulului Valute) și Tipul formei de plată.

Tipul formei de plată poate fi:

  • Card
  • Mobil (pentru plata prin intermediul telefonului mobil)
  • Numerar
  • Plată în cont client
  • Plată în cont companie
  • Tichet de masă
  • Virament

Dacă nu se dorește ca forma de plată să fie fiscală, se scoate bifa din casuța Fiscală. În mod implicit aceasta este bifata.

Cum se definește un utilizator nou?

Definirea unui utilizator nou se realizează accesând aplicația Mybusiness -> Setări -> Configurare -> Utilizatori.

Modulul permite definirea utilizatorilor (pentru aplicația myBusiness și myCheck), a drepturilor de utilizare asociate și a drepturilor de operare pe saloane.

Mai jos sunt prezentate informații cu privire la:

  • Fereastra principală
  • Adăugare utilizator în sistem
  • Editare și dezactivare utilizator

Fereastra principală a acestui modul afișează:

  • utilizatorii definiți în cadrul aplicației împreună cu informații referitoare la: Nume complet, Rol securitate, Email
  • câmp de filtrare al utilizatorilor (în partea dreaptă) după Active, inactive
  • câmp de căutare al utilizatorilor Nume complet, Rol securitate, Email

Pentru a adăuga un utilizator nou în sistem se vor urma pașii:

  • se accesează modulul Configurare/ Utilizatori
  • se apasă butonul Nou
  • se completează informațiile necesare în cadrul tab- urilor:
  • Generale
  • Drepturi per saloane
  • Comision

În cadrul tab- ului Generale:

  • se completează Prenumele și Numele utilizatorului
  • se completează adresa de mail
  • se completează Rol-ul de securitate
  • se completează Cod-ul de contact și Cod-ul de logare
  • se bifează opțiunea Trebuie să schimbați parola - pentru utilizatorul aplicației myBusiness (la prima logare utilizatorul va introduce parola dată de către sistem)
  • se bifează opțiunea Trebuie să schimbați PIN- ul - pentru utilizatorul aplicației myCheck (la prima logare utilizatorul va introduce PIN-ul dat de către sistem)
  • se va completa CNP- ul, Data nașterii, Telefonul mobil, Telefonul de serviciu, Telefonul de acasă, Codul extern (pentru situația în care se lucrează cu interfețe)
  • se va selecta tipul cărții de identitate și se va completa seria și numărul
  • se va bifa Șofer (în cazul în care utilizatorul este șofer)
  • se va selecta mijlocul de transport (în cazul în care s-a bifat Șofer, va apare acest câmp din cadrul căruia se va selecta tipul mijlocului de transport pe care îl are utilizatorul)

Drepturi per salon:

  • se va selecta/vor selecta saloanele pe care va avea acces utilizatorul

Pentru a oferi acces pe saloane se vor selecta saloanele din cadrul categoriei Lista saloane - și cu ajutorul săgeții orientate spre dreapta se vor muta în categoria Saloane selectate. În cazul în care se dorește ca saloanele să fie afișate într- o anumită ordine se va selecta salonul și se vor folosi butoanele SUS- JOS.

Nota*: Pentru a retrage drepturile de pe un anumit salon, se va selecta salonul din cadrul categoriei Saloane selectate și cu ajutorul săgeții orientate spre dreapta se vor muta în cadrul categoriei Lista saloane

Editare utilizator

Pentru a edita informațiile unui utilizator se vor urma pașii:

  • se accesează modulul Configurare/ Utilizatori
  • se selectează utilizatorul dorit
  • se editează informațiile
  • se apasă butonul Salvează/ Salvează și Închide

Dezactivare utilizator

Pentru a dezactiva un utilizator se vor urma pașii:

  • se accesează modulul Configurare/ Utilizatori
  • se selectează utilizatorul dorit
  • se apasă butonul Dezactivează
  • se confirmă dezactivarea utilizatorului prin apăsarea butonului DA
  • se apasă butonul Salvează/Salvează șiÎnchide
Cum se emite o factură din POS?

Pentru a emite o factură din POS, se accesează modulul Facturare din POS:

  • se selectează nota/notele pentru care se va emite factura și se apasă butonul Acceptă

  • se selectează tipul beneficiarului (Companie sau Client)
  • se selectează beneficiarul (se caută beneficiarul sau se creează dacă acesta nu există)

Notă*: În cazul în care notele selectate spre a fi facturate au client asociat, acesta va fi automat selectat.

  • se introduc detalii cu privire la factură (dacă este cazul)
  • se printează factura apăsând butonul Printează

Notă*: Opțiunile de facturare sunt: produs sau text personalizat. În cazul în care pe factură nu se doresc afișate produsele, se poate alege opțiunea de text personalizat, iar în locul produselor va fi afișat un câmp text.

Cum se modifică prețul de vânzare al unui produs?

Pentru a modifica un preț de vânzare se accesează aplicația MyBusiness -> Setări -> Prețuri Vânzare

Modificarea prețurilor de vânzare sau a cotei de TVA (daca a fost bifată permisiunea de schimbare a grupei de TVA), se va face direct în căsuța ce conține prețul ce urmează a fi modificat, urmată de comanda Salvează/Salvează și Închide

Am definit o nouă categorie de produse in Mybusiness și nu apare în POS

Pentru setarea completă a unei categorii trebuie să se îndeplinească următoarele condiții:

  • produsele să aibă preț de vânzare, în lista de prețuri setată pe salonul unde doriti să vindeți.
  • categoria să aibă gestiunea setată.
  • categoria să fie adaugată în PROFILUL cu care se lucreză.
Suport clienți existenți

Deschide tichet servicii suport

Suntem aici pentru a te ajuta să navighezi orice provocare întâmpini. Echipa noastră de suport pentru clienți este aici să te asiste! Accesează portalul nostru de suport și primește ajutor rapid și eficient.

0 +
ani de experiență
0 +
licențe instalate
0 +
tranzacții procesate anual
0 +
milioane euro tranzacționați anual
Suport clienți existenți

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile

La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori