0

Nu ai niciun produs în coș.

iunie 20, 2022

Pentru setarea completă a unei categorii trebuie să se îndeplinească următoarele condiții: produsele să aibă preț de vânzare, în lista de prețuri setată pe salonul unde doriti să vindeți. categoria să aibă gestiunea setată. categoria să fie adaugată în PROFILUL cu care se lucreză.

iunie 20, 2022

Pentru a emite o factură din POS, se accesează modulul Facturare din POS: se selectează nota/notele pentru care se va emite factura și se apasă butonul Acceptă se selectează tipul beneficiarului (Companie sau Client) se selectează beneficiarul (se caută beneficiarul sau se creează dacă acesta nu există) Notă*: În cazul…

iunie 20, 2022

Definirea unui utilizator nou se realizează accesând aplicația Mybusiness -> Setări -> Configurare -> Utilizatori. Modulul permite definirea utilizatorilor (pentru aplicația myBusiness și myCheck), a drepturilor de utilizare asociate și a drepturilor de operare pe saloane. Mai jos sunt prezentate informații cu privire la: Fereastra principală Adăugare utilizator în sistem…

iunie 20, 2022

Pentru a crea o nouă formă de plată se accesează aplicația MyBusiness -> Setări-> Configurare -> Forme de plată: În cadrul acestui modul se vor configura formele de plată specificând Denumirea, Moneda (se va alege din elementele introduse în cadrul modulului Valute) și Tipul formei de plată. Tipul formei de plată…

iunie 20, 2022

Pentru a crea un produs nou se accesează aplicația MyBusiness -> Setări -> Produse In colțul din stânga sus, dăm Click pe butonul NOU, actiune ce ne permite adăugarea unui nou produs. Se deschide fereastra în care completăm detaliile noului produs: În cadrul acestei ferestre se completează informațiile legate de:…

iunie 20, 2022

Pentru a activa aplicația de marcaj mobil se fac pașii următori: Trebuie descărcată aplicația direct pe telefonul utilizatorului din Magazin Google Play sau Apple Store, sub denumirea Expressoft POS. Se instalează aplicația pe telefon. Pentru a se conecta la baza de date de POS trebuie deschisă aplicația de marcaj de pe…

iunie 20, 2022

Livrarea produselor comandate se face prin intermediul companiei de curierat partenere, conform termenelor de livrare ale acesteia, sau se pot ridica de la sediul nostru, dacă optezi pentru această modalitate la lansarea comenzii.

iunie 20, 2022

Plata produselor achiziționate se poate face în numerar la livrare, prin transfer bancar cu plata integrală în avans sau folosind plata cu mobilul.

iunie 20, 2022

Poți achiziționa produsele noastre prin plasarea unei comenzi pe site-ul după crearea unui cont de client – https://www.expressoft.ro/customer/account/login/. La comandarea produselor pe site-ul nostru, beneficiezi de prețuri și discount-uri speciale. De asemenea, poți comanda telefonic produsele dorite, sau prin e-mail transmis la adresa sales@expressoft.ro.

iunie 20, 2022

Soluția Cloud de vânzare, raportare și management necesită conexiunea continuă la Internet. Cu toate acestea, sistemele noastre POS pot funcționa și fără conexiune la wi-fi, dacă sincronizarea informatiilor se face o singură dată pe zi, la preluarea vânzarilor, atunci nu este necesară conexiunea continuă la internet.

iunie 20, 2022

În primele 30 de zile de la implementarea soluției Expressoft beneficiezi de mentenanță gratuită pentru softul achiziționat. Ai la dispoziție un Account Manager dedicat care îți poate acorda tot suportul necesar.

iunie 20, 2022

Produsele Expressoft Technology au o interfață intuitivă și sunt ușor de utilizat. Instruitrea personalului se face ușor prin sesiuni online. În cazuri speciale acest proces poate fi facut la sediul nostru sau în locația ta. Pentru fiecare tip de licență achiziționată se organizează sesiuni separate de instruire (pentru licențele de…

iunie 20, 2022

Timpul efectiv al instalării depinde foarte mult de disponibilitatea resurselor (ex.: conexiune internet, electricitate) existente în locația ta, iar o medie este de 2-4 ore/licență.

iunie 20, 2022

Ziua și intervalul orar alocate instalării sunt agreate de comun acord. Instalarea echipamentului în locație este efectuată de reprezentatul Expressoft Technology. Acesta va instala echipamentele achiziționate și va definitiva setările și configurările necesare. Pentru eficientizarea procesului, va recomandăm să aveți disponibil un reprezentant IT care cunoaște configurația rețelei din locație…

iunie 20, 2022

Înainte de a face programarea pentru instalarea echipamentelor Expressoft Technology, este necesar să te asiguri că în locația ta există: curent electric și retea internă configurată (există cabluri de rețea de la POS către secții – bucătărie, bar etc, dar și către biroul de gestiune). De asemenea, este necesar să…

iunie 20, 2022

Primul pas al acestei proceduri îl reprezintă verificarea compatibilității dintre echipamentele hardware existente în locație și soluțiile Expressoft. După ce echipamentele au fost validate ca fiind potrivite pentru implementarea soluțiilor noastre, urmează exportul datelor, setările și configurările contului tău de client. Procedura și instruirea personalului este simplă și nu durează…

mai 20, 2022

Cea mai simplă modalitate de achiziționare a consumabilelor o reprezintă comandarea acestora pe secțiunea www.expressoft.ro/hardware, după crearea unui cont de client pe site. Consumabilele pot fi achiziționate și prin comandă telefonică, consultații noștri urmând să te ajute cu cele mai bune recomandări.

mai 20, 2022

Pentru a accesa toate informațiile necesare desfășurării acestor procese, vă rugăm să accesați link-urile: Procedură fiscalizare, Procedură defiscalizare și Procedură schimbare adresă AMEF

mai 20, 2022

Consultanții noștri te vor ajuta să găsești cele mai potrivite echipamente hardware, ținând cont de activitatea desfășurată, bugetul alocat, spațiul disponibil, design-ul locației și cerințele personalizate pe care le cere afacerea ta.

mai 20, 2022

Expressoft Technology dezvoltă permanent soluții informatice în cloud pentru vânzare, gestiune, fidelizare clienți, raportare complexă și management pentru: Hoteluri, Restaurante, Servire Rapidă, Livrare & Call Center, Supermarket-uri, Retail/Servicii și Saloane de înfrumusețare.