Pentru a primi recompensa, persoana recomandată trebuie să folosească codul tău unic de recomandare în momentul înscrierii.
Da, poți recomanda cât de multe persoane dorești. Cu cât recomanzi mai multe persoane, cu atât câștigi mai multe recompense.
Recompensele vor fi livrate direct în contul tău de client Expressoft Technology sau prin metode alternative, în funcție de tipul de recompensă.
Programul este deschis tuturor clienților și partenerilor Expressoft Technology.
Ca membru al Clubului Expressoft, ai posibilitatea de a participa la diverse evenimente din industria HoReCa. Acestea includ evenimente premium în industria ospitalității, unde poți interacționa direct cu echipa noastră și cu alți profesioniști din domeniu. De asemenea, ai oportunități de a cunoaște și colabora cu alți experți și de…
Webinariile exclusive sunt sesiuni online dedicate membrilor Clubului Expressoft, unde primești informații valoroase despre lansările noastre de produse, prezentări detaliate ale echipamentelor hardware și soluțiilor software, precum și sesiuni de întrebări și răspunsuri cu experții noștri. Acestea îți oferă oportunitatea de a învăța cum să utilizezi la maximum aplicațiile Expressoft…
Pentru a beneficia de reduceri, trebuie să creezi un cont pe website-ul www.expressoft.ro. Odată ce ai contul creat, la orice comandă, introduci codul promoțional CLUBEXPRESSOFT și discountul se va aplica automat. Este suficient să urmezi acești pași pentru a te bucura de reduceri la achiziția oricărui echipament hardware sau consumabile.
Ca membru al Clubului Expressoft, te bucuri de o reducere de 5% la toate comenzile online și ai acces la webinarii exclusive, articole și știri despre ultimele tendințe în tehnologie și ospitalitate. De asemenea, poți primi invitații la evenimente din industria HoReCa.
Pentru a deveni membru, creează un cont pe website-ul nostru și vei beneficia de reduceri.
Clubul Expressoft este un program de fidelizare destinat clienților și partenerilor noștri, oferind reduceri și beneficii exclusive la achizițiile de echipamente hardware și consumabile.
Pentru setarea completă a unei categorii trebuie să se îndeplinească următoarele condiții: produsele să aibă preț de vânzare, în lista de prețuri setată pe salonul unde doriti să vindeți. categoria să aibă gestiunea setată. categoria să fie adaugată în PROFILUL cu care se lucreză.
Pentru a emite o factură din POS, se accesează modulul Facturare din POS: se selectează nota/notele pentru care se va emite factura și se apasă butonul Acceptă se selectează tipul beneficiarului (Companie sau Client) se selectează beneficiarul (se caută beneficiarul sau se creează dacă acesta nu există) Notă*: În cazul…
Definirea unui utilizator nou se realizează accesând aplicația Mybusiness -> Setări -> Configurare -> Utilizatori. Modulul permite definirea utilizatorilor (pentru aplicația myBusiness și myCheck), a drepturilor de utilizare asociate și a drepturilor de operare pe saloane. Mai jos sunt prezentate informații cu privire la: Fereastra principală Adăugare utilizator în sistem…
Pentru a crea o nouă formă de plată se accesează aplicația MyBusiness -> Setări-> Configurare -> Forme de plată: În cadrul acestui modul se vor configura formele de plată specificând Denumirea, Moneda (se va alege din elementele introduse în cadrul modulului Valute) și Tipul formei de plată. Tipul formei de plată…
Pentru a crea un produs nou se accesează aplicația MyBusiness -> Setări -> Produse In colțul din stânga sus, dăm Click pe butonul NOU, actiune ce ne permite adăugarea unui nou produs. Se deschide fereastra în care completăm detaliile noului produs: În cadrul acestei ferestre se completează informațiile legate de:…
Pentru a activa aplicația de marcaj mobil se fac pașii următori: Trebuie descărcată aplicația direct pe telefonul utilizatorului din Magazin Google Play sau Apple Store, sub denumirea Expressoft POS. Se instalează aplicația pe telefon. Pentru a se conecta la baza de date de POS trebuie deschisă aplicația de marcaj de pe…
Livrarea produselor comandate se face prin intermediul companiei de curierat partenere, conform termenelor de livrare ale acesteia, sau se pot ridica de la sediul nostru, dacă optezi pentru această modalitate la lansarea comenzii.
Plata produselor achiziționate se poate face în numerar la livrare, prin transfer bancar cu plata integrală în avans sau folosind plata cu mobilul.
Poți achiziționa produsele noastre prin plasarea unei comenzi pe site-ul după crearea unui cont de client – https://www.expressoft.ro/customer/account/login/. La comandarea produselor pe site-ul nostru, beneficiezi de prețuri și discount-uri speciale. De asemenea, poți comanda telefonic produsele dorite, sau prin e-mail transmis la adresa sales@expressoft.ro.
Soluția Cloud de vânzare, raportare și management necesită conexiunea continuă la Internet. Cu toate acestea, sistemele noastre POS pot funcționa și fără conexiune la wi-fi, dacă sincronizarea informatiilor se face o singură dată pe zi, la preluarea vânzarilor, atunci nu este necesară conexiunea continuă la internet.
În primele 30 de zile de la implementarea soluției Expressoft beneficiezi de mentenanță gratuită pentru softul achiziționat. Ai la dispoziție un Account Manager dedicat care îți poate acorda tot suportul necesar.
Produsele Expressoft Technology au o interfață intuitivă și sunt ușor de utilizat. Instruitrea personalului se face ușor prin sesiuni online. În cazuri speciale acest proces poate fi facut la sediul nostru sau în locația ta. Pentru fiecare tip de licență achiziționată se organizează sesiuni separate de instruire (pentru licențele de…
Timpul efectiv al instalării depinde foarte mult de disponibilitatea resurselor (ex.: conexiune internet, electricitate) existente în locația ta, iar o medie este de 2-4 ore/licență.
Ziua și intervalul orar alocate instalării sunt agreate de comun acord. Instalarea echipamentului în locație este efectuată de reprezentatul Expressoft Technology. Acesta va instala echipamentele achiziționate și va definitiva setările și configurările necesare. Pentru eficientizarea procesului, va recomandăm să aveți disponibil un reprezentant IT care cunoaște configurația rețelei din locație…
Înainte de a face programarea pentru instalarea echipamentelor Expressoft Technology, este necesar să te asiguri că în locația ta există: curent electric și retea internă configurată (există cabluri de rețea de la POS către secții – bucătărie, bar etc, dar și către biroul de gestiune). De asemenea, este necesar să…
Primul pas al acestei proceduri îl reprezintă verificarea compatibilității dintre echipamentele hardware existente în locație și soluțiile Expressoft. După ce echipamentele au fost validate ca fiind potrivite pentru implementarea soluțiilor noastre, urmează exportul datelor, setările și configurările contului tău de client. Procedura și instruirea personalului este simplă și nu durează…
Cea mai simplă modalitate de achiziționare a consumabilelor o reprezintă comandarea acestora pe secțiunea www.expressoft.ro/hardware, după crearea unui cont de client pe site. Consumabilele pot fi achiziționate și prin comandă telefonică, consultații noștri urmând să te ajute cu cele mai bune recomandări.
Pentru a accesa toate informațiile necesare desfășurării acestor procese, vă rugăm să accesați link-urile: Procedură fiscalizare, Procedură defiscalizare și Procedură schimbare adresă AMEF
Consultanții noștri te vor ajuta să găsești cele mai potrivite echipamente hardware, ținând cont de activitatea desfășurată, bugetul alocat, spațiul disponibil, design-ul locației și cerințele personalizate pe care le cere afacerea ta.
Expressoft Technology dezvoltă permanent soluții informatice în cloud pentru vânzare, gestiune, fidelizare clienți, raportare complexă și management pentru: Hoteluri, Restaurante, Servire Rapidă, Livrare & Call Center, Supermarket-uri, Retail/Servicii și Saloane de înfrumusețare.