0

Nu ai niciun produs în coș.

Cum se definește un utilizator nou?

Definirea unui utilizator nou se realizează accesând aplicația Mybusiness -> Setări -> Configurare -> Utilizatori.

Modulul permite definirea utilizatorilor (pentru aplicația myBusiness și myCheck), a drepturilor de utilizare asociate și a drepturilor de operare pe saloane.

Mai jos sunt prezentate informații cu privire la:

  • Fereastra principală
  • Adăugare utilizator în sistem
  • Editare și dezactivare utilizator

Fereastra principală a acestui modul afișează:

  • utilizatorii definiți în cadrul aplicației împreună cu informații referitoare la: Nume complet, Rol securitate, Email
  • câmp de filtrare al utilizatorilor (în partea dreaptă) după Active, inactive
  • câmp de căutare al utilizatorilor Nume complet, Rol securitate, Email

Pentru a adăuga un utilizator nou în sistem se vor urma pașii:

  • se accesează modulul Configurare/ Utilizatori
  • se apasă butonul Nou
  • se completează informațiile necesare în cadrul tab- urilor:
  • Generale
  • Drepturi per saloane
  • Comision

În cadrul tab- ului Generale:

  • se completează Prenumele și Numele utilizatorului
  • se completează adresa de mail
  • se completează Rol-ul de securitate
  • se completează Cod-ul de contact și Cod-ul de logare
  • se bifează opțiunea Trebuie să schimbați parola – pentru utilizatorul aplicației myBusiness (la prima logare utilizatorul va introduce parola dată de către sistem)
  • se bifează opțiunea Trebuie să schimbați PIN- ul – pentru utilizatorul aplicației myCheck (la prima logare utilizatorul va introduce PIN-ul dat de către sistem)
  • se va completa CNP- ul, Data nașterii, Telefonul mobil, Telefonul de serviciu, Telefonul de acasă, Codul extern (pentru situația în care se lucrează cu interfețe)
  • se va selecta tipul cărții de identitate și se va completa seria și numărul
  • se va bifa Șofer (în cazul în care utilizatorul este șofer)
  • se va selecta mijlocul de transport (în cazul în care s-a bifat Șofer, va apare acest câmp din cadrul căruia se va selecta tipul mijlocului de transport pe care îl are utilizatorul)

Drepturi per salon:

  • se va selecta/vor selecta saloanele pe care va avea acces utilizatorul

Pentru a oferi acces pe saloane se vor selecta saloanele din cadrul categoriei Lista saloane – și cu ajutorul săgeții orientate spre dreapta se vor muta în categoria Saloane selectate. În cazul în care se dorește ca saloanele să fie afișate într- o anumită ordine se va selecta salonul și se vor folosi butoanele SUS- JOS.

Nota*: Pentru a retrage drepturile de pe un anumit salon, se va selecta salonul din cadrul categoriei Saloane selectate și cu ajutorul săgeții orientate spre dreapta se vor muta în cadrul categoriei Lista saloane

Editare utilizator

Pentru a edita informațiile unui utilizator se vor urma pașii:

  • se accesează modulul Configurare/ Utilizatori
  • se selectează utilizatorul dorit
  • se editează informațiile
  • se apasă butonul Salvează/ Salvează și Închide

Dezactivare utilizator

Pentru a dezactiva un utilizator se vor urma pașii:

  • se accesează modulul Configurare/ Utilizatori
  • se selectează utilizatorul dorit
  • se apasă butonul Dezactivează
  • se confirmă dezactivarea utilizatorului prin apăsarea butonului DA
  • se apasă butonul Salvează/Salvează șiÎnchide