Livrarea produselor comandate se face prin intermediul companiei de curierat partenere, conform termenelor de livrare ale acesteia, sau se pot ridica de la sediul nostru, dacă optezi pentru această modalitate la lansarea comenzii.
Plata produselor achiziționate se poate face în numerar la livrare, prin transfer bancar cu plata integrală în avans sau folosind plata cu mobilul.
Poți achiziționa produsele noastre prin plasarea unei comenzi pe site-ul după crearea unui cont de client – https://www.expressoft.ro/customer/account/login/. La comandarea produselor pe site-ul nostru, beneficiezi de prețuri și discount-uri speciale. De asemenea, poți comanda telefonic produsele dorite, sau prin e-mail transmis la adresa sales@expressoft.ro.
Soluția Cloud de vânzare, raportare și management necesită conexiunea continuă la Internet. Cu toate acestea, sistemele noastre POS pot funcționa și fără conexiune la wi-fi, dacă sincronizarea informatiilor se face o singură dată pe zi, la preluarea vânzarilor, atunci nu este necesară conexiunea continuă la internet.
În primele 30 de zile de la implementarea soluției Expressoft beneficiezi de mentenanță gratuită pentru softul achiziționat. Ai la dispoziție un Account Manager dedicat care îți poate acorda tot suportul necesar.
Produsele Expressoft Technology au o interfață intuitivă și sunt ușor de utilizat. Instruitrea personalului se face ușor prin sesiuni online. În cazuri speciale acest proces poate fi facut la sediul nostru sau în locația ta. Pentru fiecare tip de licență achiziționată se organizează sesiuni separate de instruire (pentru licențele de…
Timpul efectiv al instalării depinde foarte mult de disponibilitatea resurselor (ex.: conexiune internet, electricitate) existente în locația ta, iar o medie este de 2-4 ore/licență.
Ziua și intervalul orar alocate instalării sunt agreate de comun acord. Instalarea echipamentului în locație este efectuată de reprezentatul Expressoft Technology. Acesta va instala echipamentele achiziționate și va definitiva setările și configurările necesare. Pentru eficientizarea procesului, va recomandăm să aveți disponibil un reprezentant IT care cunoaște configurația rețelei din locație…
Înainte de a face programarea pentru instalarea echipamentelor Expressoft Technology, este necesar să te asiguri că în locația ta există: curent electric și retea internă configurată (există cabluri de rețea de la POS către secții – bucătărie, bar etc, dar și către biroul de gestiune). De asemenea, este necesar să…
Primul pas al acestei proceduri îl reprezintă verificarea compatibilității dintre echipamentele hardware existente în locație și soluțiile Expressoft. După ce echipamentele au fost validate ca fiind potrivite pentru implementarea soluțiilor noastre, urmează exportul datelor, setările și configurările contului tău de client. Procedura și instruirea personalului este simplă și nu durează…
Cea mai simplă modalitate de achiziționare a consumabilelor o reprezintă comandarea acestora pe secțiunea www.expressoft.ro/hardware, după crearea unui cont de client pe site. Consumabilele pot fi achiziționate și prin comandă telefonică, consultații noștri urmând să te ajute cu cele mai bune recomandări.
Pentru a accesa toate informațiile necesare desfășurării acestor procese, vă rugăm să accesați link-urile: Procedură fiscalizare, Procedură defiscalizare și Procedură schimbare adresă AMEF
Consultanții noștri te vor ajuta să găsești cele mai potrivite echipamente hardware, ținând cont de activitatea desfășurată, bugetul alocat, spațiul disponibil, design-ul locației și cerințele personalizate pe care le cere afacerea ta.
Expressoft Technology dezvoltă permanent soluții informatice în cloud pentru vânzare, gestiune, fidelizare clienți, raportare complexă și management pentru: Hoteluri, Restaurante, Servire Rapidă, Livrare & Call Center, Supermarket-uri, Retail/Servicii și Saloane de înfrumusețare.