Expressoft Technology pune la dispoziția clienților săi o suită de soluții pentru conducerea afacerii, de la gestiunea stocurilor, la instrumente esențiale de management și raportare, cum ar fi administrarea mai multor locații, baza de date cu clienți unică, rapoarte și analize customizate.
Când ai un business de tip HoReCa, Retail sau Beauty & Spa, un bun control al produselor, mărfurilor și
materialelor înseamnă liniștea că nu blochezi bani în stocuri inutile, dar nici că rămâi out of stock. Îți propunem o soluție de gestiune integrată cu aplicația de vânzare, compatibilă cu cu cele mai folosite aplicații de contabilitate.
Expressoft MyBusiness adună într-o singură soluție instrumente esențiale de management și raportare, cum ar fi administrarea mai multor locații, baza de date cu clienți unică, Business Intelligence,
securitate și rapoarte în timp real. MyBusiness poate fi accesat online, oricând, de oriunde
Soluția noastră îți oferă acces la rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și eficiența personalului.
Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.
- Sistem POS
- POS Mobil
- Self Ordering
- Soluții Cashless
- Soluții Kitchen Display
- Soluție Livrări
- Integrări platforme livrare
- Aplicație șoferi
- Integrare Call center
- Sistem marcaj POS
- Management multi-locații
- Gestiune și inventar
- Rapoarte online
- Loializare clienți
Pentru micile afaceri care trebuie sà se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Numar locatii: 1
- Numar POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Numar locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri
- Numar locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS