0

No products in the cart.

Gestiune și administrare
Gestiunea și administrarea afacerii tale
Liniștea că știi totul despre afacerea ta, în timp real

Expressoft Technology pune la dispoziția clienților săi o suită de soluții pentru conducerea afacerii, de la gestiunea stocurilor, la instrumente esențiale de management și raportare, cum ar fi administrarea mai multor locații, baza de date cu clienți unică, rapoarte și analize customizate.

Gestiune și administrare
Gestiune și inventar

Când ai un business de tip HoReCa, Retail sau Beauty & Spa, un bun control al produselor, mărfurilor și
materialelor înseamnă liniștea că nu blochezi bani în stocuri inutile, dar nici că rămâi out of stock. Îți propunem o soluție de gestiune integrată cu aplicația de vânzare, compatibilă cu cu cele mai folosite aplicații de contabilitate.

Gestiune și administrare
Administrarea afacerii

Expressoft MyBusiness adună într-o singură soluție instrumente esențiale de management și raportare, cum ar fi administrarea mai multor locații, baza de date cu clienți unică, Business Intelligence,
securitate și rapoarte în timp real. MyBusiness poate fi accesat online, oricând, de oriunde

Gestiune și administrare
Raportare online

Soluția noastră îți oferă acces la rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și eficiența personalului.

Gestiune și administrare
Integrări cu alte sisteme și API-uri

Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.

0 %
ani de experiență
0 +
licențe instalate
0 +
tranzacții procesate anual
0 +
lei tranzacționați
Gestiune și administrare
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile

La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Gestiune și administrare
Asistență de 5 stele

Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.

Un ecosistem care îți simplifică afacerea

Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.

Gestiune și administrare
  • Sistem POS
  • POS Mobil
  • Self Ordering
  • Soluții Cashless
  • Soluții Kitchen Display
Gestiune și administrare
  • Soluție Livrări
  • Integrări platforme livrare
  • Aplicație șoferi
  • Integrare Call center
Gestiune și administrare
  • Sistem marcaj POS
  • Management multi-locații
  • Gestiune și inventar
  • Rapoarte online
  • Loializare clienți
Pachete customizate pentru orice tip de afacere
Start-up

Pentru micile afaceri care trebuie sà se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie

  • Numar locatii: 1
  • Numar POS-uri: 1
Small & Medium Enterprises

Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe

  • Numar locații: 2-5
  • Număr POS-uri: 5 POS
Large Entreprises

Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri

  • Numar locații: +5
  • Număr POS-uri: +15 POS
Vreau să aflu mai multe.