0

Nu ai niciun produs în coș.

Software gestiune și inventar Expressoft

Software gestiune și inventar

Siguranța că totul e clar în gestiunea afacerii tale

Când ai un business de tip HoReCa sau Beauty & Spa, un bun control al produselor, mărfurilor și materialelor înseamnă liniștea că nu blochezi bani în stocuri inutile, dar nici că rămâi „out of stock”.

Gestiune și inventar

Soluția de gestiune Expressoft Master

  • Este compatibilă și poate fi integrată cu cele mai folosite aplicații de contabilitate: Saga, Platforma, ISIS, Winmentor, Contab SQL;
  • Ai acces permanent la o situație actualizată a stocurilor datorită integrării cu aplicația de vânzare.
  • Îți permite să urmărești circuitul integral al materiilor prime, de la intrarea lor în unitate până la realizarea producției și vânzarea produselor finite.
Gestiune și inventar
  • Păstrezi evidența clară și corectă a plăților efectuate către furnizori pentru a-ți organiza cashflow-ul zilnic, săptămânal și lunar.
  • Poți seta mai multe gestiuni (dacă, de exemplu, ai mai multe locații) alocând produsele gestiunii potrivite.
  • Permite înregistrarea documentelor de intrare și generarea NIR-urilor. Poți menționa în aplicație termenul de valabilitate pentru fiecare produs.
Gestiune și inventar
  • Setarea stocurilor minime și maxime – vei primi o alertă atunci când aceste niveluri sunt atinse.
  • Rapoartele specifice trimise pe email despre costuri, aprovizionare, consumuri, stocuri și vânzări, exportate în Excel sau PDF și filtrate în funcție de criterii alese de tine.
  • Asigură înregistrarea documentelor de iesire și înregistrarea consumurilor.

Funcționalități software ușor de folosit

✓  Stocuri avertizare

✓  Inventar

✓  Producție

✓  Necesar Materii prime

✓  Rapoarte gestiune

✓  Grafice

✓  Transmitere rapoarte pe email

✓  NIR-uri

✓  Furnizori

✓  Facturare

✓  Stocuri

✓  Fișă Magazie

✓  Balanță

✓  Reglare Economii

Pachete customizate pentru orice tip de afacere

Start-up

Pentru micile afaceri care trebuie să se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie

  • Număr locații: 1
  • Număr POS-uri: 1
Small & Medium Enterprises

Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe

  • Număr locații: 2-5
  • Număr POS-uri: 5 POS
Large Entreprises

Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri

  • Numar locații: +5
  • Număr POS-uri: +15 POS

Vreau să aflu mai multe.

Soluții software complete pentru HoReCa și retail

Hotel
Platformă de management potrivită pentru rețelele hoteliere, hoteluri de tip boutique și moteluri.
Restaurant
Soluții software complete pentru restaurante, cluburi și baruri, cofetării, tonete, truck food și restaurante virtuale.
Cafenea
Soluție software și hardware completă pentru cafenele și ceainării. Este ușor de folosit, chiar dacă oferim funționalități multiple.
Fast Food
Preiei și servești rapid! Soluțiile noastre sunt special concepute pentru a spori viteza de preluare comenzilor.
Pizzerie
Sistem dezvoltat special pentru pizzerii, ce conține inclusiv soluții de livrare la domiciliu pentru livratorii de mâncare. Totul automatizat!
Delivery
Servește rapid mâncarea, exact acolo unde își dorește clientul. Profitul afacerii tale va crește, la fel și satisfacția clienților.
Beauty & Spa
Soluții pentru toate tipurile de saloane Spa și înfrumusețare. De la rezervări la loializarea clienților si angajaților.
Retail
Indiferent de tipul de magazin și de profilul afacerii, platforma noastră te ajută să gestionezi cu ușurință vânzările, stocurile și clienții.
0 +
ani de experiență
0 +
licențe instalate
0 +
tranzacții procesate anual
0 +
milioane euro tranzacționați anual
Gestiune și inventar

Integrări cu alte sisteme și API-uri

Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.

Gestiune și inventar

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile

La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Gestiune și inventar

Asistență de 5 stele

Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.

Ce spun partenerii noștri despre noi

Gestiune și inventar
Marius Baban
General Manager Hard Rock Cafe București
Lokofood vine cu toate funcționalitățile de care are nevoie un restaurant modern: comenzi prin aplicație de la masă, pentru livrarea la domiciliu sau la pachet.
Gestiune și inventar
Valentin Strugaru
CEO Maison des Crêpes
Am primit suport constant, indiferent de zi sau de oră, s-au găsit soluții la probleme pe care nici măcar noi nu credeam că le vom avea și ni s-au oferit mereu variante atunci când păream nemulțumiți. Tot parteneriatul cu ei ne face să le dăm un mare vot de încredere!
Gestiune și inventar
Cristian Dumitru
General Manager, Grup Fayn
Expressoft Technology este partenerul care ne-a oferit un pachet software la cheie. Împreună am implementat soluția Cashless, bazată pe tehnologie RFID, ce ne ajută să ne servim clienții într-un mod rapid și comod pentru ei.
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar
Gestiune și inventar