
Siguranța că totul e clar în gestiunea afacerii tale
Când ai un business de tip HoReCa sau Beauty & Spa, un bun control al produselor, mărfurilor și materialelor înseamnă liniștea că nu blochezi bani în stocuri inutile, dar nici că rămâi „out of stock”.

Soluția de gestiune Expressoft Master
- Este compatibilă și poate fi integrată cu cele mai folosite aplicații de contabilitate: Saga, Platforma, ISIS, Winmentor, Contab SQL;
- Ai acces permanent la o situație actualizată a stocurilor datorită integrării cu aplicația de vânzare.
- Îți permite să urmărești circuitul integral al materiilor prime, de la intrarea lor în unitate până la realizarea producției și vânzarea produselor finite.

- Păstrezi evidența clară și corectă a plăților efectuate către furnizori pentru a-ți organiza cashflow-ul zilnic, săptămânal și lunar.
- Poți seta mai multe gestiuni (dacă, de exemplu, ai mai multe locații) alocând produsele gestiunii potrivite.
- Permite înregistrarea documentelor de intrare și generarea NIR-urilor. Poți menționa în aplicație termenul de valabilitate pentru fiecare produs.

- Setarea stocurilor minime și maxime – vei primi o alertă atunci când aceste niveluri sunt atinse.
- Rapoartele specifice trimise pe email despre costuri, aprovizionare, consumuri, stocuri și vânzări, exportate în Excel sau PDF și filtrate în funcție de criterii alese de tine.
- Asigură înregistrarea documentelor de iesire și înregistrarea consumurilor.
Funcționalități software ușor de folosit
✓ Stocuri avertizare
✓ Inventar
✓ Producție
✓ Necesar Materii prime
✓ Rapoarte gestiune
✓ Grafice
✓ Transmitere rapoarte pe email
✓ NIR-uri
✓ Furnizori
✓ Facturare
✓ Stocuri
✓ Fișă Magazie
✓ Balanță
✓ Reglare Economii
Pachete customizate pentru orice tip de afacere
Pentru micile afaceri care trebuie să se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Număr locații: 1
- Număr POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Număr locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri
- Numar locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS
Soluții software complete pentru HoReCa și retail

Integrări cu alte sisteme și API-uri
Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Ce spun partenerii noștri despre noi














