
Sistem POS pentru orice tip de magazin
Indiferent că gestionezi un magazin cu profil alimentar sau nealimentar, ori o rețea de magazine, ai nevoie de soluții software complexe, dar ușor de utilizat. Expressoft myCheck Retail te ajută să automatizezi procese esențiale, de la inventar la marcaj și promoții, astfel încât să te poți concentra liniștit pe ocaziile de creștere a afacerii.

Un sistem POS pentru magazine alimentare și nealimentare
- Sistemul nostru POS este intuitiv și ușor de utilizat. Instalarea sistemului se face rapid, în doar câteva ore, la fel și instruirea personalului.
- Folosești doar acele funcții care îți sunt necesare.
- Poți integra ușor alte soluții care îți simplifică afacerea: cititor de coduri de bare, imprimantă de etichete electronice, cântar electronic, imprimantă fiscală etc.

Sistemul POS are multiple funcționalități
- Ții o evidență clară a veniturilor și o gestiune transparentă a stocurilor.
- Construirea unei baze de date cu produse și prețuri folosind sistemul de coduri de bare.
- Ai o evidență clară privind recepția, introducerea în gestiune și vânzarea produselor.
- Baza de date centralizată îți permite să adaugi ușor terminale și locații noi, atunci când afacerea se dezvoltă.

- Returul produselor este simplu și ușor, spre satisfacția clienților. Produsul se va regăsi în raportul dedicat retururilor, ca să poți lua decizii privind listarea lui ulterioară.
- Gestiunea stocurilor este automatizată: consulți situația reală în orice moment, integrezi soluția de inventar de pe smartphone și înregistrezi în sistem avansuri pentru achiziții.

Sistemele POS: avantaje pentru clienți
- Atunci când clienții îți solicită factură fiscală o emiți imediat direct din sistemul POS.
- Clienții vor aprecia rapiditatea cu care îi servești datorată marcajului ușor și intuitiv.
- Plățile sunt acum mai ușoare ca oricând: cu cardul, cu cash, cu tichete de masă fizice sau electronice, sau chiar cu puncte de fidelitate.
- Îți construiești o bază de clienți fideli cărora le oferi pachete promoționale.
Managementul afacerii tale
Pachete customizate pentru orice tip de afacere
Pentru micile afaceri care trebuie să se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Număr locații: 1
- Număr POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Număr locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de magazine
- Număr locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS

Integrări cu alte sisteme și API-uri
Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Vreau să aflu mai multe.