
Soluție software pentru saloanele de înfrumusețare: pentru programări rapide și sigure
În funcție de experiența clienților în salon ei vor reveni sau nu, își vor aduce sau nu și prietenii, te vor recomanda. Soluția Expressoft Beauty te ajută să eficientizezi întreaga activitate și să oferi o experiență relaxantă clienților tăi. Programările nu dau greș niciodată, echipa ta este relaxată și bine dispusă, iar materialele necesare sunt mereu disponibile. Un lucru e clar: rezervările pe caiet și angajații care își iau clienții cu ei atunci când pleacă rămân în trecut.

Soluția de marcaj Expressoft POS Beauty
- Este ușor de folosit: angajații tăi vor învăța repede să o folosească și vor descoperi cât de mult îi ajută.
- Folosești doar acele funcții care îți sunt necesare.
- Dacă ai mai multe locații, soluția te ajută să le gestionezi pe toate centralizat.
- E ușor să stabilești programări și să te asiguri că timpul alocat lor este respectat.

- Poți să generezi rapoarte de activitate pentru fiecare angajat în parte și să-i recompensezi conform meritelor.
- Ții o evidență clară a timpilor de lucru și a pauzelor pentru fiecare angajat.
- Acces personalizat la funcționalitățile sistemului pentru angajați.
- Poți să aplici promoții predefinite care îi conving pe clienți să revină.

- Sistemul de management al Clienților (CRM) îți permite să le oferi clienților puncte bonus, discounturi sau carduri cadou.
- Rapoartele te ajută să urmărești trendurile și să profiți de ocaziile de a-ți extinde afacerea.
- Permite integrarea cu soluții de afișaj pentru clienți (Display în locație), soluții de gestiune a stocurilor sau echipamente (monitoare touchscreen, case de marcat).
Avantajele soluției software pentru saloanele de înfrumusețare
Soluții software complementare
Acces permanent la stocuri actualizate datorită integrării cu sistemul POS, iar inventarierea este mai ușoară ca oricând cu aplicația mobilă
Rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și personalul
O platformă unică din care poți urmări și administra toate aspectele afacerii tale, inclusiv managementul mai multor locații

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.