Suită software pentru management hotelier
Fie că discutăm despre un lanț hotelier, moteluri, resorturi sau locații bed&breakfast, sistem nostru cloud de gestiune hotelieră este adaptat tuturor cerințelor operaționale ale industriei ospitalității.
Funcționalități care îți simplifică afacerea
Web Based
Sistem accesibil din orice browser si de oriunde
Cloud
Informația e stocată pe serverele noastre, nu ai costuri cu echipamente IT
Integrări
Permite integrarea cu toate celelalte sisteme software
Loializare
Crești vânzările prin promoții și programe de fidelizare
Housekeeping
Eficientizezi angajații și crești productivitatea
Tarife
Gestionarea centralizată a tarifelor pentru toate canalele de distribuție
Multi-Locații
Gestionezi mai multe proprietăți din același sistem
Mobile
Soluții compatibile cu orice device mobil
Rapoarte
Ai o imagine ansamblu asupra întregii afaceri
Clienți fideli, venituri mai mari
Clienții loiali sunt cei care îți aduc în mod constant cele mai mari venituri și tot ei sunt cei care te recomandă. Acum ai laolaltă toate instrumentele de marketing ca să îți fidelizezi clienții, să îi transformi în ambasadori ai mărcii și să îți crești vânzările.
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile.
Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
- Sistemul nostru de marcaj POS este intuitiv și ușor de utilizat. Instalarea sistemului se face rapid, în doar câteva ore, la fel și instruirea personalului.
- Soluția noastră oferă posibilitatea de a modifica cu ușurință meniul, de a adăuga produse sau a schimba prețurile.
- Poți să definești extra-toppinguri sau faci mențiuni privind procesul de preparare, conform dorințelor clienților.
Expressoft Technology pune la dispoziția clienților săi o suită de soluții pentru conducerea afacerii, de la gestiunea stocurilor, la instrumente esențiale de management și raportare, cum ar fi administrarea mai multor locații, baza de date cu clienți unică, rapoarte și analize customizate.
Am creat un pachet cu soluții software și hardware ușor de instalat și folosit, potrivit pentru cafenele și ceainării. Soluția este modulară: folosești doar acele funcții care îți sunt necesare. Primești și plătești doar pentru ce ai nevoie.
Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Cu un dashboard ușor de configurat în funcție de poziția angajatului, ai acces imediat la informații esențiale.
Ai detalii în timp real despre statusul fiecărei camere, daca e ocupată, dacă s-a făcut curățenie, dacă e alocată pentru persoane cu dizabilități etc.
Faci rezervări rapid și ușor pe propriul website. Permite și integrarea cu platformele principale de booking. Poți să optimizezi tarifele în funcție de gradul de ocupare, de tipul de client, să acorzi reduceri etc. Ai informație instantanee și viteză în operare.
Ai toate informațiile despre un client într-un singur loc. Le gestionezi ușor, iar în baza acestor date poți acorda discount-uri pentru fidelizarea clienților.
Soluția noastră permite scanarea selectivă a documentelor de identitate, anonimizarea sau ștergerea datelor despre clienți astfel încât să respecți toate prevederile GDPR.
Sistem de raportare în excel, la nivelul clientului sau la nivelul afacerii, incluzând rapoarte de încasări, avansuri, vânzări, centre de profit. Practic ai acces la rapoarte ce privesc întregul mers al afacerii.
Infor HMS emite proforme, facturi si bonuri fiscale conform legislației din Romania. Asigură transmiterea automată a documentelor fiscale pe email către client.
Soluția noastră permite integrări cu sisteme de contabilitate, platforme de rezervări și plăți.
Soluție software livrare
De pe telefon sau online, comenzile ajung direct în bucătărie și apoi acasă la client. Soluția noastră de livrare îți permite să îți extinzi afacerea dar fără a-ți complica fluxul operațional.
Dacă ai mai multe saloane, sau o terasă și faci servirea la mese, atunci soluția noastră de marcaj pentru Android și iOS este ideală ca sa reduci timpii de servire si sa crești vânzările. Toate comenzile pleacă direct de la masă în secțiile de producție și invers, prin notificările care anunță că o comandă este pregătită.
Gestiune și inventar, dacă ai mai multe saloane, sau o terasă și faci servirea la mese, atunci soluția noastră de marcaj pentru Android și iOS este ideală ca sa reduci timpii de servire si sa crești vânzările. Toate comenzile pleacă direct de la masă în secțiile de producție și invers, prin notificările care anunță că o comandă este pregătită.
Dacă ai mai multe saloane, sau o terasă și faci servirea la mese, atunci soluția noastră de marcaj pentru Android și iOS este ideală ca sa reduci timpii de servire si sa crești vânzările. Toate comenzile pleacă direct de la masă în secțiile de producție și invers, prin notificările care anunță că o comandă este pregătită.
Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.
- Sistem POS
- POS Mobil
- Self Ordering
- Soluții Cashless
- Soluții Kitchen Display
- Soluție Livrări
- Integrări platforme livrare
- Aplicație șoferi
- Integrare Call center
- Management multi-locații
- Gestiune și inventar
- Rapoarte online
- Loializare clienți
Pentru micile afaceri care trebuie sà se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Numar locatii: 1
- Numar POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Numar locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri
- Numar locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS