0

Nu ai niciun produs în coș.

Șablon Mugur Hotel
Fidelizarea clienților, sau când toată lumea câștigă

Suită software pentru management hotelier

Fie că discutăm despre un lanț hotelier, moteluri, resorturi sau locații bed&breakfast, sistem nostru cloud de gestiune hotelieră este adaptat tuturor cerințelor operaționale ale industriei ospitalității.

Property Management
Platformă integrată de management a proprietății.
Front Office
De la Check In/Out, la managementul clienților, încasări, concierge etc.
Management venituri
Sistem automatizat de gestionare al veniturilor și tarifelor hoteliere.
Managementul rezervărilor
Disponibilități camere, tarife dinamice, oferte de grup etc.
Housekeeping Management
Organizarea serviciilor de curățenie și a echipei de cameriste în funcție de statusul camerelor.
Management clienți
Segmentarea clienților în modulul CRM - VIP, agenții, business - și loializarea lor.
Financiar
Încasări, plăți, emitere facturi, proforme etc.
Soluții mobile
Funcții complete de management hotel și curățenie pe tabletă sau smartphone.
Modul rezervări
Modul rezervări online găzduit de website-ul hotelului.
Camere virtuale
Alocare camere sau săli de conferință între diverse proprietăți.
Modul Online
Rezervări, Self check in online, comenzi în cameră de pe mobil etc.
Loializarea clienților
Promoții și programe de fidelitate în funcție de profilul clienților.
Management Evenimente
Calendar și gestionarea sălilor de conferință și a evenimentelor.
POS Restaurant
Sistem integrat de management al restaurantului.
Modul upselling
Recomandări vânzări, vouchere, oferte speciale etc.
Platforme rezervări
Integrări cu platformele de rezervări și managementul tarifelor.

Funcționalități care îți simplifică afacerea

Web Based

Sistem accesibil din orice browser si de oriunde

Cloud

Informația e stocată pe serverele noastre, nu ai costuri cu echipamente IT

Integrări

Permite integrarea cu toate celelalte sisteme software

Loializare

Crești vânzările prin promoții și programe de fidelizare

Housekeeping

Eficientizezi angajații și crești productivitatea

Tarife

Gestionarea centralizată a tarifelor pentru toate canalele de distribuție

Multi-Locații

Gestionezi mai multe proprietăți din același sistem

Mobile

Soluții compatibile cu orice device mobil

Rapoarte

Ai o imagine ansamblu asupra întregii afaceri

Clienți fideli, venituri mai mari

Clienții loiali sunt cei care îți aduc în mod constant cele mai mari venituri și tot ei sunt cei care te recomandă. Acum ai laolaltă toate instrumentele de marketing ca să îți fidelizezi clienții, să îi transformi în ambasadori ai mărcii și să îți crești vânzările.

Șablon Mugur Hotel
Raportare online

La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile.

Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Șablon Mugur Hotel
Softul de marcaj POS
  • Sistemul nostru de marcaj POS este intuitiv și ușor de utilizat. Instalarea sistemului se face rapid, în doar câteva ore, la fel și instruirea personalului.
  • Soluția noastră oferă posibilitatea de a modifica cu ușurință meniul, de a adăuga produse sau a schimba prețurile.
  • Poți să definești extra-toppinguri sau faci mențiuni privind procesul de preparare, conform dorințelor clienților.
Vreau să aflu mai multe.
Gestiunea și administrarea afacerii tale

Expressoft Technology pune la dispoziția clienților săi o suită de soluții pentru conducerea afacerii, de la gestiunea stocurilor, la instrumente esențiale de management și raportare, cum ar fi administrarea mai multor locații, baza de date cu clienți unică, rapoarte și analize customizate.

Lorem Ipsum

Am creat un pachet cu soluții software și hardware ușor de instalat și folosit, potrivit pentru cafenele și ceainării. Soluția este modulară: folosești doar acele funcții care îți sunt necesare. Primești și plătești doar pentru ce ai nevoie.

Managementul afacerii tale
Gestiune și inventar
Acces permanent la stocurile actualizate datorită integrării cu aplicația de vânzare, iar inventarierea este mai ușoară ca oricând cu aplicația mobilă
Administrarea afacerii
O platformă unică din care poți urmări și administra toate aspectele afacerii tale, inclusiv managementul mai multor locații
Raportare online
Rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și personalul
Loializare clienți
Multiple instrumente de fidelizare : vouchere sau carduri cadou, promoții, sisteme loializare pe bază de puncte
Integrări aplicații
Integrări cu programe de contabilitate și alte soluții software din piață
Șablon Mugur Hotel
Integrări cu alte sisteme și API-uri

Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.

Șablon Mugur Hotel
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile

La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Șablon Mugur Hotel
Asistență de 5 stele

Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.

Ce spun partenerii noștri despre noi
Șablon Mugur Hotel
Marius Baban
General Manager Hard Rock Cafe București
Lokofood vine cu toate funcționalitățile de care are nevoie un restaurant modern: comenzi prin aplicație de la masă, pentru livrarea la domiciliu sau la pachet.
Șablon Mugur Hotel
Valentin Strugaru
CEO Maison des Crêpes
Am primit suport constant, indiferent de zi sau de oră, s-au găsit soluții la probleme pe care nici măcar noi nu credeam că le vom avea și ni s-au oferit mereu variante atunci când păream nemulțumiți. Tot parteneriatul cu ei ne face să le dăm un mare vot de încredere!
Șablon Mugur Hotel
Cristian Dumitru
General Manager, Grup Fayn
Expressoft Technology este partenerul care ne-a oferit un pachet software la cheie. Împreună am implementat soluția Cashless, bazată pe tehnologie RFID, ce ne ajută să ne servim clienții într-un mod rapid și comod pentru ei.
Răzvan Dobre
Manager Hotel Nyota Mamaia
Ne place să livrăm servicii de top, iar pentru a realiza acest lucru trebuie să avem parteneriate sigure, pe termen lung 
Ușor de utilizat

Cu un dashboard ușor de configurat în funcție de poziția angajatului, ai acces imediat la informații esențiale.

Management camere

Ai detalii în timp real despre statusul fiecărei camere, daca e ocupată, dacă s-a făcut curățenie, dacă e alocată pentru persoane cu dizabilități etc.

Management rezervări

Faci rezervări rapid și ușor pe propriul website. Permite și integrarea cu platformele principale de booking. Poți să optimizezi tarifele în funcție de gradul de ocupare, de tipul de client, să acorzi reduceri etc. Ai informație instantanee și viteză în operare.

Profilul clientului

Ai toate informațiile despre un client într-un singur loc. Le gestionezi ușor, iar în baza acestor date poți acorda discount-uri pentru fidelizarea clienților.

GDPR

Soluția noastră permite scanarea selectivă a documentelor de identitate, anonimizarea sau ștergerea datelor despre clienți astfel încât să respecți toate prevederile GDPR.

Raportare

Sistem de raportare în excel, la nivelul clientului sau la nivelul afacerii, incluzând rapoarte de încasări, avansuri, vânzări, centre de profit. Practic ai acces la rapoarte ce privesc întregul mers al afacerii.

Financiar

Infor HMS emite proforme, facturi si bonuri fiscale conform legislației din Romania. Asigură transmiterea automată a documentelor fiscale pe email către client.

Integrări

Soluția noastră permite integrări cu sisteme de contabilitate, platforme de rezervări și plăți.

Vreau să aflu mai multe.

     

    Soluții complementare
    POS Smartphone
    Customer display screen
    Gestiune și inventar
    Raportare online

    Soluție software livrare

    De pe telefon sau online, comenzile ajung direct în bucătărie și apoi acasă la client. Soluția noastră de livrare îți permite să îți extinzi afacerea dar fără a-ți complica fluxul operațional.

    Dacă ai mai multe saloane, sau o terasă și faci servirea la mese, atunci soluția noastră de marcaj pentru Android și iOS este ideală ca sa reduci timpii de servire si sa crești vânzările. Toate comenzile pleacă direct de la masă în secțiile de producție și invers, prin notificările care anunță că o comandă este pregătită.

    Gestiune și inventar, dacă ai mai multe saloane, sau o terasă și faci servirea la mese, atunci soluția noastră de marcaj pentru Android și iOS este ideală ca sa reduci timpii de servire si sa crești vânzările. Toate comenzile pleacă direct de la masă în secțiile de producție și invers, prin notificările care anunță că o comandă este pregătită.

    Dacă ai mai multe saloane, sau o terasă și faci servirea la mese, atunci soluția noastră de marcaj pentru Android și iOS este ideală ca sa reduci timpii de servire si sa crești vânzările. Toate comenzile pleacă direct de la masă în secțiile de producție și invers, prin notificările care anunță că o comandă este pregătită.

    Soluții software complete pentru HoReCa și retail
    Hotel
    Platformă de management potrivită pentru rețelele hoteliere, hoteluri de tip boutique și moteluri
    Restaurant
    Soluții software complete pentru restaurante, cluburi și baruri, cofetării, tonete, truck food și ghost kitchens
    Delivery
    Marcaj, inventar, fidelizarea clienților, retururi, documente fiscale sau rapoarte cu indicatorii de performanță
    Beauty & Spa
    Soluții pentru toate tipurile de saloane Spa și înfrumusețare. De la rezervări la loializarea clienților si angajaților
    Retail
    Marcaj, inventar, fidelizarea clienților, retururi, documente fiscale sau rapoarte cu indicatorii de performanță
    0 +
    ani de experiență
    0 +
    licențe instalate
    0 +
    tranzacții procesate anual
    0 +
    lei tranzacționați
    Un ecosistem care îți simplifică afacerea

    Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.

    Șablon Mugur Hotel
    • Sistem POS
    • POS Mobil
    • Self Ordering
    • Soluții Cashless
    • Soluții Kitchen Display
    Șablon Mugur Hotel
    • Soluție Livrări
    • Integrări platforme livrare
    • Aplicație șoferi
    • Integrare Call center
    Șablon Mugur Hotel
    • Management multi-locații
    • Gestiune și inventar
    • Rapoarte online
    • Loializare clienți
    Avantaje
    Angajații tăi știu ce au de făcut
    Comenzile sunt trimise direct în bucătărie
    Fluxul de activități este precis
    Clienții au parte de promptitudine
    Livrările ajung cu precizie la adresă
    Îți fidelizezi clienții pe termen lung
    Pachete customizate pentru orice tip de afacere
    Start-up

    Pentru micile afaceri care trebuie sà se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie

    • Numar locatii: 1
    • Numar POS-uri: 1
    Small & Medium Enterprises

    Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe

    • Numar locații: 2-5
    • Număr POS-uri: 5 POS
    Large Entreprises

    Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri

    • Numar locații: +5
    • Număr POS-uri: +15 POS