0

No products in the cart.

Servicii de suport

Asistență de 5 stele

Suport tehnic șapte zile din șapte.

Servicii de suport

Beneficiezi în permanență de asistența necesară!

Echipa noastră de suport este la dispoziția ta 7/7 pentru a-ți rezolva eficient solicitările.

Îți oferim sprijinul prin telefon, e-mail, conectare la distanță sau chiar prin deplasarea în locație, în funcție de pachetul de servicii suport pe care l-ai ales.

Customer suport Expressoft

Răspundem prompt și urmărim să fim cât mai eficienți în rezolvarea cererii tale.

De exemplu, în Q1 2022, timpul mediu de preluare a apelurilor telefonice a fost de doar 26 de secunde iar durata medie în care s-au rezolvat solicitările a fost de maxim 15 minute.

Servicii de suport

Toate pachetele noastre includ servicii de asistență adaptate nevoilor afacerii tale

Suntem alături de tine pentru a te ajuta să analizezi și să decizi care este tipul optim de suport pe care afacerea ta are nevoie să se bazeze.

Suport online rapid clienți existenți

Servicii de suport

Integrări cu alte sisteme și API-uri

Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.

Servicii de suport

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile

La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

0 +
ani de experiență
0 +
licențe instalate
0 +
tranzacții procesate anual
0 +
milioane euro tranzacționați anual

Ce spun partenerii noștri despre noi

Servicii de suport
Marius Baban
General Manager Hard Rock Cafe București
Lokofood vine cu toate funcționalitățile de care are nevoie un restaurant modern: comenzi prin aplicație de la masă, pentru livrarea la domiciliu sau la pachet.
Servicii de suport
Valentin Strugaru
CEO Maison des Crêpes
Am primit suport constant, indiferent de zi sau de oră, s-au găsit soluții la probleme pe care nici măcar noi nu credeam că le vom avea și ni s-au oferit mereu variante atunci când păream nemulțumiți. Tot parteneriatul cu ei ne face să le dăm un mare vot de încredere!
Servicii de suport
Cristian Dumitru
General Manager, Grup Fayn
Expressoft Technology este partenerul care ne-a oferit un pachet software la cheie. Împreună am implementat soluția Cashless, bazată pe tehnologie RFID, ce ne ajută să ne servim clienții într-un mod rapid și comod pentru ei.

Întrebări frecvente

Care sunt soluțiile software pe care le pot achiziționa de la Expressoft?

Expressoft Technology dezvoltă permanent soluții informatice în cloud pentru vânzare, gestiune, fidelizare clienți, raportare complexă și management pentru: Hoteluri, Restaurante, Servire Rapidă, Livrare & Call Center, Supermarket-uri, Retail/Servicii și Saloane de înfrumusețare.

Cum aleg echipamentele hardware potrivite afacerii mele?

Consultanții noștri te vor ajuta să găsești cele mai potrivite echipamente hardware, ținând cont de activitatea desfășurată, bugetul alocat, spațiul disponibil, design-ul locației și cerințele personalizate pe care le cere afacerea ta.

Soluțiile Expressoft pot fi folosite pe echipamentele hardware existente în locație?

Dacă echipamentele hardware existente în locație îndeplinesc cerințele minime de compatibilitate necesare rulării aplicațiilor Expressoft, atunci pot fi folosite fără probleme.

Care este procesul de fiscalizare, refiscalizare sau defiscalizare a caselor de marcat?

Pentru a accesa toate informațiile necesare desfășurării acestor procese, vă rugăm să accesați link-urile: Procedură fiscalizareProcedură defiscalizare și Procedură schimbare adresă AMEF

Cum se achiziționează consumabilele?

Cea mai simplă modalitate de achiziționare a consumabilelor o reprezintă comandarea acestora pe secțiunea www.expressoft.ro/hardware, după crearea unui cont de client pe site. Consumabilele pot fi achiziționate și prin comandă telefonică, consultații noștri urmând să te ajute cu cele mai bune recomandări.

Care este procedura de trecere de la un alt furnizor de soluții la Expressoft Technology ?

Primul pas al acestei proceduri îl reprezintă verificarea compatibilității dintre echipamentele hardware existente în locație și soluțiile Expressoft. După ce echipamentele au fost validate ca fiind potrivite pentru implementarea soluțiilor noastre, urmează exportul datelor, setările și configurările contului tău de client. Procedura și instruirea personalului este simplă și nu durează mult.

Cum sunt protejate informațiile din Cloud de către Expressoft Technology?

Toate datele sunt găzduite într-un Data Center securizat la standarde excepționale, iar accesul clienților noștri la datele lor se face prin intermediul unui protocol securizat, folosind comunicația criptată. Poți sta liniștit, date tale șunt în siguranță.

De ce să aleg soluția Cloud Expressoft Technology?

Accesul în timp real la informațiile afacerii tale, sistemul de raportare complex și complet, programe de fidelizare a clienților, managementul afacerii și securizarea superioară a informațiilor datorită metodei de stocare, sunt cele mai importante avantaje ale soluției de vânzare, gestiune și management Cloud. În plus, prin Soluția Cloud nu mai este nevoie să investești în echipamente hardware și soluții de securitate cibernetică.

De ce să aleg soluția StartUP?

Afacerile aflate la început de drum, care doresc să se dezvolte în viitor și care nu dispun de un buget consistent pentru investiții inițiale, aleg soluția de vânzare și gestiune StartUP. Cu baza de date gazduită în Cloud, cu un sistem POS performant și cu o secțiune de gestiune, rapoarte de vânzări și management, soluția StartUP este extrem de potrivită de obicei pentru afacerile de mici dimensiuni, cu o locație și un POS.

Cum mă pregătesc pentru instalare?

Înainte de a face programarea pentru instalarea echipamentelor Expressoft Technology, este necesar să te asiguri că în locația ta există: curent electric și retea internă configurată (există cabluri de rețea de la POS către secții – bucătărie, bar etc, dar și către biroul de gestiune). De asemenea, este necesar să ai definită lista de produse, rețete și prețuri de vânzare, pentru a fi importată în sistemul software.

Cum se face instalarea echipamentelor în locație?

Ziua și intervalul orar alocate instalării sunt agreate de comun acord. Instalarea echipamentului în locație este efectuată de reprezentatul Expressoft Technology. Acesta va instala echipamentele achiziționate și va definitiva setările și configurările necesare. Pentru eficientizarea procesului, va recomandăm să aveți disponibil un reprezentant IT care cunoaște configurația rețelei din locație și poate oferi suport reprezentantului Expressof Technology.

Cât durează instalarea?

Timpul efectiv al instalării depinde foarte mult de disponibilitatea resurselor (ex.: conexiune internet, electricitate) existente în locația ta, iar o medie este de 2-4 ore/licență.

Cum se face instruirea?

Produsele Expressoft Technology au o interfață intuitivă și sunt ușor de utilizat. Instruitrea personalului se face ușor prin sesiuni online. În cazuri speciale acest proces poate fi facut la sediul nostru sau în locația ta. Pentru fiecare tip de licență achiziționată se organizează sesiuni separate de instruire (pentru licențele de vânzare cu operatorii, iar pentru licențele de gestiune cu administratorii). Reprezentantul Expressoft Technology va explica beneficiarilor funcționalitățile soft-ului ales, precum și modalitatea de utilizare a acestuia și va răspunde tuturor întrebarilor care pot apărea.

Cum mă ajută Expressoft după instalare?

În primele 30 de zile de la implementarea soluției Expressoft beneficiezi de mentenanță gratuită pentru softul achiziționat. Ai la dispoziție un Account Manager dedicat care îți poate acorda tot suportul necesar.

De ce este recomandată semnarea unui contract de service?

Prin semnarea unui contract de service, beneficiezi de suport 7/7, servicii de update și upgrade gratuite, implementarea gratuită a modificărilor legislative, dar și discount-uri la intervenții care nu sunt incluse în contractul de service. Suportul este oferit telefonic, remote sau la sediul clientului, conform contractului de service semnat.

Am nevoie de conexiune continuă la Internet?

Soluția Cloud de vânzare, raportare și management necesită conexiunea continuă la Internet. Cu toate acestea, sistemele noastre POS pot funcționa și fără conexiune la wi-fi, dacă sincronizarea informatiilor se face o singură dată pe zi, la preluarea vânzarilor, atunci nu este necesară conexiunea continuă la internet.

Cum cumpăr produse hardware și consumabile?

Poți achiziționa produsele noastre prin plasarea unei comenzi pe site-ul după crearea unui cont de client - https://www.expressoft.ro/customer/account/login/. La comandarea produselor pe site-ul nostru, beneficiezi de prețuri și discount-uri speciale. De asemenea, poți comanda telefonic produsele dorite, sau prin e-mail transmis la adresa sales@expressoft.ro.

Cum plătesc?

Plata produselor achiziționate se poate face în numerar la livrare, prin transfer bancar cu plata integrală în avans sau folosind plata cu mobilul.

Cum îmi este livrată comanda?

Livrarea produselor comandate se face prin intermediul companiei de curierat partenere, conform termenelor de livrare ale acesteia, sau se pot ridica de la sediul nostru, dacă optezi pentru această modalitate la lansarea comenzii.

Vreau să aleg un pachet de servicii de suport