Marketing online

Soluții de marketing online pentru clienții hotelurilor

Centralizare și administrare automată a mesajelor hotel - oaspeți

Complet integrate cu Infor HMS, soluțiile noastre de marketing online optimizează comunicarea cu clienții într-un mod simplu și direct devinind astfel cel mai important instrument de fidelizare al clienților.

Mesaje automatizate către clienți

Mesaje întâmpinare oaspeți
Mesaje Up-selling, Cross-selling
Transmitere de invitații și promovare evenimente și atracții locale
Transmiterea de informații utile
Mesaje de curtoazie: zile naștere, onomastice, sărbători
Comunicări diverse către client
Mesaje de mulțumire post-sejur
Invitație de completare chestionar de satisfacție electronic
Oferte personalizare pentru sejururile următoare
Oferte speciale, promoții, vouchere

Avantaje soluție E-marketing

Integrat cu Infor HMS
Sincronizare și actualizare permanentă la baza de date clienți ai hotelului
Profitabil
Campaniile de marketing sunt extrem de ușor de configurat, creează plus valoare și au ca rezultat creșterea veniturilor
Accesibilitate
Nu necesită cunoștințe tehnice sau de IT
Continuitate
Campaniile se desfășoară automat indiferent de disponibilitatea personalului implicat
Audiență globală
Bazându-se pe informațiile deja existente în Infor HMS, campaniile se adresează unei audiențe imense
0 +
ani de experiență
0 +
licențe instalate
0 +
tranzacții procesate anual
0 +
milioane euro tranzacționați anual

PrimalRes Channel Manager

Oferă o multitudine de opțiuni de distribuție, prin platforme internaționale de booking precum Expedia, Booking.com, Airbnb, Agoda, RyanairRooms etc.

De ce PrimalRes Channel Manager?

Vânzări crescute

Lucrând cu sisteme on-line variate oferiți în condiții sigure chiar și ultima cameră

Timp câștigat

Prin actualizarea simultană a tuturor canalelor de distribuție și prelucrarea automată a rezervărilor

Sigur, de încredere

Sunt evitate problemele de paritate, overbooking-ul și greșelile cruciale

Integrare PMS

Integrare bidirecțională cu Infor HMS pentru gestiune completă a hotelului

Notorietate crescută

Prin prezența brand-ului propriu în peste 600 de canale on-line, OTA sau GDS

Asistență permanentă

Suport și consultanță personalizate pentru fiecare proprietate eficientizând funcționarea zilnică

RateParity - Platforma de Optimizare a Ratei de Conversie pentru hotelieri

Platforma RateParity pune la dispoziția hotelierilor un set de caracteristici și instrumente care înlesnesc creșterea numărului de rezervări directe, ceea ce duce la o rată de conversie mai bună și implicit venituri mai mari. Optimizarea ratei de conversie se realizează printr-un un set de instrumente care îmbunătățesc experiența utilizatorului pe site-ul web al unui hotel, fidelizează și încurajează rezervările directe.

De ce RateParity ?

Comparare Tarife

Analiza tarifelor din piață și tarifare automatizată. Garanția celui mai bun tarif cât și avantajele suplimentare oferite se traduc printr-o rată de conversie ridicată. Avertizare în timp real pentru discrepanțe între tarife.

Chatbot AI

24/7 la dispoziția clienților, cu peste 500 de răspunsuri preprogramate. Rezervări, oferte sau comparații de tarife, toate sunt afișate automat în discuțiile cu Chatbot-ul nostru. Datele de identificare ale turiștilor, cât și preferințele lor sunt salvate în istoric pentru o identificare ulterioară

Rată Abandon

Mesaje automate pop-up la momentul în care utilizatorii se pregătesc să părăsească site-ul fără să termine rezervarea. Se poate face retenția oaspeților prin oferte speciale și servicii personalizate. Sistemul permite transmitere e-mail-uri personalizate cu ultimele date ale căutării, cât și cu beneficiile rezervării directe

Mesagerie

Atragerea potențialilor clienți prin experiența de navigare îmbunătățită și mesaje dedicate. Permite transmiterea de mesaje instantanee care atrag și motivează oaspeții: oferte de ultima oră, informații sau notificări urgente. Oferă informații în timp real despre activitatea utilizatorilor pe site și ritmul de rezervare

Widget Recenzii

Recenziile inspiră încredere și se reflectă în volumul de rezervări. Ai o imagine de ansamblu clară a celor mai bune caracteristici ale hotelului ce influențează deciziile de rezervare a turiștilor. Vezi scorul de evaluare bazat pe evaluări pozitive vs. evaluări negative conform recenziilor agregate de pe OTA și alte sisteme web

Vouchere și Carduri Cadou

Duce la creșterea veniturilor și a fluxului de numerar al hotelului prin promovarea voucherelor și cardurilor cadou prin site. Reprezintă un stimulent pentru achiziții suplimentare și o metodă eficientă de a atrage noi clienți. Are o administrare simplă și permite urmărirea performanțelor pentru oferte

Marketing online

Asistență de 5 stele

Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.

Vreau să aflu mai multe.