Soluții software custom pentru rețele de hoteluri și restaurante
Suită software pentru management multi-locație
Suita software Expressoft Technology permite gestiunea ușoară a rețelelor mari de hoteluri și restaurante și a locațiilor cu multiple POS-uri. Oferim un sistem POS performant, PMS hotelier, meniu digital, o platformă de livrare la domiciliu, softuri de gestiune și diverse alte soluții specifice. În plus, suntem flexibili și răspundem solicitărilor custom ale clienților.
Sistemul POS Enterprise
- Soluția Expressoft Technology oferă mult mai multe funcționalități față de un terminal POS tradițional.
- Interfață intuitivă, ușor de învățat, în mai puțin o oră.
- Datorită licențierii SaaS, investiția inițială este minimală.
- Fluidizezi și monitorizezi comenzile în bucătărie.
- Comunicare in timp real cu bucătăria prin aplicații mobile
- Gestionezi rezervările cu ușurință.
- Fidelizezi clienți prin definirea de promoții, happy hours și programe de loialitate pe bază de puncte
- Baza de date este găzduita online, în siguranță.
- Ai acces la informațiile de business in timp real.
- Sistemul permite metode de plată multiple : card, tichete de masă, Google Pay, ordin de plată sau plată în cont.
- Emiterea facturii fiscale se face direct din terminalul POS.
- Sincronizezi meniul cu aplicațiile de comandă online și livrare precum Lokofood, Tazz și Glovo.
- Îți optimizezi meniul și promoțiile cu ajutorul rapoartelor detaliate de vânzări.
- Crești vânzările prin upselling și recomandări de produs.
Mobile POS Enterprise
- Transformi un dispozitiv mobil într-un terminal POS.
- Comanda ajunge de la masa clientului direct în bucătărie. Timpul de preluare a comenzilor este redus semnificativ.
- Prin notificarea dată la închiderea comenzii din bucătărie, aceasta poate fi preluată imediat. Servești mai rapid și mai eficient!
Kitchen Display
- Aplicația este special creată pentru bucătărie, în vederea pregătirii rapide a comenzilor primite.
- Prin comunicarea directă cu aplicațiile de marcaj mobile, ospătarii sunt notificați în timp real de statusul unei comenzi.
- Este un modul complex de administrare al secțiilor de producție ce mărește eficiența managerială prin monitorizarea activității angajaților.
Self Ordering & Counter Service
- Prin aplicația Self Ordering clientul își plasează singur comanda și o ridică direct la casă în momentul în care afișajul electronic îl informează că este gata.
- Soluția Counter Service permite preluarea de comenzi de la clienții aflați la coadă, vizualizarea și modificarea comenzilor preluate.
- Clienților li se va elibera o notă proformă, iar în momentul în care vor ajunge la casa vor plăti și ridica produsele.
Este simplu să faci chiar tu livrările
Suita de soluții de livrare Expressoft Technology centralizează toate comenzile clienților, indiferent de unde provin acestea ( puncte de vânzare, call center, website, livrare la pachet), include dispecerat și aplicație mobilă pentru livratori. Ajută la livrarea mai rapidă a comenzilor prin gruparea pe zone de livrare.
Toate comenzile la un singur loc
LOKOFOOD este singura platformă care integrează automat comenzile din restaurant cu cele la pachet și livrare la domiciliu. Soluția noastră este ideală pentru restaurante, pizzerii, terase, piscine, cantine, cafenele, baruri pe plajă și mai ales pentru servicii de tip "room service" din hoteluri.
Un ecosistem care îți simplifică afacerea
Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.
- Sistem POS
- POS Mobil
- Self Ordering
- Soluții Cashless
- Soluții Kitchen Display
- Soluție Livrări
- Integrări platforme livrare
- Aplicație șoferi
- Integrare Call center
- Management multi-locații
- Channel manager
- Gestiune și inventar
- Rapoarte online
- Loializare clienți
Managementul afacerii tale
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.