0

Nu ai niciun produs în coș.

Call Center

Soluție Call Center pentru livrările la domiciliu

Livrare la un apel distanță

Funcția Call Center îți permite să preiei comenzile centralizat, distribuindu-le apoi către locațiile din rețea.

Call Center

Aplicația funcționează ca un dispecerat care preia și gestionează comenzile.

Vizualizezi gradul de ocupare a fiecărui centru de livrare, ceea ce te ajută să redistribui comenzile și să îmbunătățești timpii de livrare.

Prin integrarea cu Google Maps aplicația oferă informații estimative privind timpul de livrare.

Call Center

Fiecare comandă este însoțită de: numărul comenzii; lista produselor solicitate; numele, numărul de telefon și adresa de livrare a clientului; timpul de livrare; suma totală și modalitatea de plată; observații suplimentare, dacă e cazul.

Identificarea automată a apelantului dacă acesta este definit în baza de date.

Poți aplica reducerii, promoții etc.

Funcționalități modul Call Center

Securizare acces (protecție parolă de acces), conform cerințe GDPR
Personalizare drepturi de acces
Voidare/Returnare produse doar pe baza de drepturi de acces
Utilizatori multiplii
Evidență timpi de lucru și pauze per utilizator
Marcaj propriu-zis
Asociere client pe tranzacție
Afișare operator care a deschis comanda
Management comenzi în așteptare
Salvare temporară comandă (draft order)
Transfer produse de la o notă la alta
Evidența comenzilor zilnice
Evidență status comenzi
Repetare comandă anterioară (integral sau parțial)
Plasare comandă în așteptare (prin modificare oră livrare)
Plasare comandă din online direct în locația care o va onora
Înregistrare comenzi
Anulare comenzi (în anumite condiții)
Verificare comandă ce urmează sa fie livrată, prin scanarea produselor ce urmează a fi livrate
Returnare produse
Motivare retur produse
Restituire sume bani aferente produselor returnate
Integrare sisteme multiple (website, aplicații terți)
Vizualizare preț produs
Posibilitatea de a integra POS mobil
Verificare stocuri
Setări transport/modalitate livrare
Forme de plată multiple
Afișare butoane forme de plată direct în fereastra de marcaj
Afișare total de plată
Calcul automat rest client
Rapoarte grafice
Rapoarte închidere zi
Rapoarte per șoferi
Comenzi pe intervale orare
Definire acțiuni de marketing/client
Management clienți
Modul CRM integrat
Bază de date completă de clienți
Adăugare client
Introducere detalii client
Introducere detalii fiscale
Asociere poză client
Asociere contact per companie
Setare relații de tip părinte/copil între entitățile definite în CRM
Vizualizare profil client
Actualizare informații client
Căutare informații client
Limitarea produselor achiziționate folosind metoda de plată: cont companie sau cont client
Dezactivare client
Activare programe fidelizare clienți (puncte bonus etc.)
Discount-uri și promoții
Activare promoție/locație
Activare funcționalități de creștere a vânzărilor (up-selling)
Identificare automată client după număr de telefon
Trimitere mesaje personalizate către clienți pe baza importului unui fișier excel cu nr. de telefon și mesajele dorite
Identificare client prin Caller ID
Integrare Google maps
Definire zone de livrare asocierea automata a comenzilor către cel mai apropiat centru de livrare
Calcul automat al distanței și-al timpilor de livrare estimați
Posibilitatea de a modifica manual timpii de preparare
Selectare centru de livrare
Setare program de lucru al centrului de livrare
Modificare adresă de livrare a clientului
Calcul automat taxă de transport
Printare hartă cu adresa de livrare pe nota de plată
Modificare timp de livrare
Evidență status comenzi per șoferi (număr comenzi în curs de livrare, număr comenzi livrate)
Definire nomenclator străzi
Adăugare străzi

Soluții complementare

Soluția Delivery
De pe telefon sau online, comenzile ajung direct în bucătărie și apoi acasă la client. Soluția noastră de livrare îți permite să îți extinzi afacerea dar fără a-ți complica fluxul operațional.
Modulul DispatchUP
Când ai o rețea cu mai multe locații, la fiecare comandă ai de luat anumite decizii: De unde vei livra? Cu ce şofer? Care e timpul minim de livrare? Aplicația web DispatchUP automatizează întregul proces de livrare şi îți oferă liniştea adusă de livrările fără probleme.
Modul De Gestiune a Adreselor
Cu ajutorul modulului de administrare Nomenclator Străzi, integrat cu Google Maps, îți corectezi și actualizezi cu ușurință baza de date cu adrese.
0 +
ani de experiență
0 +
licențe instalate
0 +
tranzacții procesate anual
0 +
milioane euro tranzacționați anual
Call Center

Integrări cu alte sisteme și API-uri

Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.

Call Center

Asistență de 5 stele

Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.

Ce spun partenerii noștri despre noi

Call Center
Marius Baban
General Manager Hard Rock Cafe București
Lokofood vine cu toate funcționalitățile de care are nevoie un restaurant modern: comenzi prin aplicație de la masă, pentru livrarea la domiciliu sau la pachet.
Call Center
Valentin Strugaru
CEO Maison des Crêpes
Am primit suport constant, indiferent de zi sau de oră, s-au găsit soluții la probleme pe care nici măcar noi nu credeam că le vom avea și ni s-au oferit mereu variante atunci când păream nemulțumiți. Tot parteneriatul cu ei ne face să le dăm un mare vot de încredere!
Call Center
Cristian Dumitru
General Manager, Grup Fayn
Expressoft Technology este partenerul care ne-a oferit un pachet software la cheie. Împreună am implementat soluția Cashless, bazată pe tehnologie RFID, ce ne ajută să ne servim clienții într-un mod rapid și comod pentru ei.
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center
Call Center

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile

La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Vreau să aflu mai multe.