
Soluție Expressoft Delivery Call Center pentru livrările la domiciliu
Livrare la un apel distanță
Funcția Expressoft Delivery Call Center îți permite să preiei comenzile centralizat, distribuindu-le apoi către locațiile din rețea.

Aplicația funcționează ca un dispecerat care preia și gestionează comenzile.
Vizualizezi gradul de ocupare a fiecărui centru de livrare, ceea ce te ajută să redistribui comenzile și să îmbunătățești timpii de livrare.
Prin integrarea cu Google Maps aplicația oferă informații estimative privind timpul de livrare.

Fiecare comandă este însoțită de: numărul comenzii; lista produselor solicitate; numele, numărul de telefon și adresa de livrare a clientului; timpul de livrare; suma totală și modalitatea de plată; observații suplimentare, dacă e cazul.
Identificarea automată a apelantului dacă acesta este definit în baza de date.
Poți aplica reducerii, promoții etc.
Funcționalități modul Expressoft Delivery Call Center
Soluții complementare

Integrări cu alte sisteme și API-uri
Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.

Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Ce spun partenerii noștri despre noi
















Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Vreau să aflu mai multe.