0

Nu ai niciun produs în coș.

NIR Expressoft

Soft administrare afaceri pentru HoReCa

Instrumente de management si raportare: mai simplu să îți gestionezi afacerea!

Aplicația Expressoft MyBusiness reunește într-o singură platformă instrumente importante de management și raportare cum ar fi administrarea mai multor locații, baze de date cu clienți și furnizori, rapoarte în timp real și instrumente avansate de marketing și vânzări.

Administrarea afacerii

Expressoft MyBusiness

  • Permite definirea mai multor centre de venit asociate uneia sau mai multor companii.
  • Poți crea profile diferite, de exemplu pentru un restaurant și un serviciu de livrare la domiciliu.
  • Generezi rapoarte specifice de management și vânzări.
  • Poți să definești profile personalizate pentru utilizatori.
Administrarea afacerii
  • Îți permite segmentarea bazei de date cu clienți.
  • Poți crea o bază de date cu parteneri și furnizori, păstrând o evidență completă a datelor fiscale, a termenelor de plată etc.
  • Ai funcții avansate de loializare a clienților.
  • Oferi programe de fidelizare, promoții, vouchere și puncte bonus.
Administrarea afacerii
  • Ai o viziune de ansamblu, în timp real, asupra întregii afaceri.
  • Supervizarea activității manageriale pe fiecare locație în parte.
  • Statistici pe întreg procesul de livrare la domiciliu.

Soluții complementare de administrare a afacerii tale

Administrarea afacerii

Gestiune și inventar

Când ai un business de tip HoReCa, Retail sau Beauty, nu vrei să blochezi bani în stocuri inutile, dar nici să rămâi „out of stock”. Îți propunem o soluție de gestiune integrată cu aplicația de vânzare, compatibilă cu cele mai folosite aplicații de contabilitate.

Administrarea afacerii

Raportare online

Soluția noastră îți oferă acces la rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și eficiența personalului.

Vreau să aflu mai multe.

0 +
ani de experiență
0 +
licențe instalate
0 +
tranzacții procesate anual
0 +
milioane euro tranzacționați anual
Administrarea afacerii

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile

La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Administrarea afacerii

Asistență de 5 stele

Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.

Vreau să aflu mai multe.