Servire rapidă
Cu sistemul nostru POS servești mai mult, mai ușor și mai rapid
Soluția noastră POS îți permite să petreci mai puțin timp în fața terminalului și mai mult timp pregătind băuturile și servind clienții.
ELEMENTUL CENTRAL
Sistemul POS
- Sistemul nostru de marcaj POS este intuitiv și ușor de utilizat. Instalarea sistemului se face rapid, în doar câteva ore, la fel și instruirea personalului.
- Soluția noastră oferă posibilitatea de a modifica cu ușurință meniul, de a adăuga produse sau schimba prețurile.
- Îți poți optimiza meniul și promoțiile cu ajutorul rapoartelor detaliate de vânzări.
- Află ce băuturi sunt cele mai populare și ce membri ai echipei au cel mai mare succes la vânzări.
- Vei știi care sunt nopțile din săptămână cu cele mai bune vânzări
- Chiar dacă wi-fi se întrerupe, poți continua activitatea în sistem off-line.
- Platforma permite alocarea parțială a reducerilor doar anumitor produse dintr-o comandă mai mare.
- Transferul sau unificarea intuitivă a notei de plată atunci când clienții se mută la o masă diferită
- Separarea unei comenzi în note de plată diferite, pentru clienții dintr-un grup care aleg să achite separat.
- Dacă ai multe saloane și terasă, sistemul permite integrarea cu o soluție de marcaj mobil ce te poate ajuta să crești viteza de preluare a comenzilor direct de la masă.
- Rapoartele de vânzări actualizate în timp real cu softul de gestiune te ajută să ai întotdeauna pe stoc cele mai vandabile produse.
- Ai acces la instrumente de fidelizare a clienților, gestionate din sistem: discounturi, vouchere, puncte bonus, carduri cadou.
- Sistemul permite preluarea comenzilor și metode de plată multiple sau combinate: numerar, card, vouchere, ordin de plată sau plata în cont. Emiterea facturii fiscale se face direct din terminalul POS.
HARDWARE
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Mereu aproape
Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Soluții complementare
Managementul afacerii tale
Gestiune și inventar
Acces permanent la stocurile actualizate datorită integrării cu aplicația de vânzare, iar inventarierea este mai ușoară ca oricând cu aplicația mobilă
Administrarea afacerii
O platformă unică din care poți urmări și administra toate aspectele afacerii tale, inclusiv managementul mai multor locații
Raportare online
Rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și personalul
Loializare clienți
Multiple instrumente de fidelizare : vouchere sau carduri cadou, promoții, sisteme loializare pe bază de puncte
Integrări aplicații
Integrări cu programe de contabilitate și alte soluții software din piață
Contact
Vreau să aflu mai multe.