Toate comenzile restaurantului tău într-un singur loc
LOKOFOOD este singura platformă care integrează automat comenzile din restaurant cu cele la pachet și livrare la domiciliu.
Mai mult decât un simplu Meniu Digital
- Creezi un meniu 100% digital.
- Ai scăpat de meniurile pdf atât de greu de modificat și de citit de către clienți.
- Meniul oferă posibilitatea de a-ți adăuga informațiile nutriționale obligatorii.
- Clientul poate comanda direct din meniu pentru servire la masă, livrare la domiciliu, sau la pachet.
- LOKOFOOD este disponibilă atât în versiune web, cât și ca aplicație mobilă.
- Aplicația mobilă este ușor de folosit de către utilizatori, soluția fiind compatibilă atât cu dispozitive Android, Huawei cât și iOS.
- Prin intermediul aplicației clienții pot comanda pentru acasă sau la pachet.
- Chiar dacă nu ai website, LOKOFOOD îți permite să fi prezent online.
- Comenzile intră automat în fluxul de preparare și livrare
- Clienții pot chema ospătarul la masă direct prin intermediul aplicației.
- Cu ajutorul meniului digital interactiv crești viteza de rotație a scaunelor cu cel puțin 20%, comenzile ajungând automat in sistemul tău POS (Point-of-Sale).
- Este singura soluție din piață care-ți asigură acces total la baza ta de clienți.
Soluții complementare
Este simplu să faci chiar tu livrările!
Suita de soluții de livrare Expressoft Technology se integrează cu LOKOFOOD și centralizează toate comenzile clienților, indiferent de unde provin acestea (puncte de vânzare, call center, website, Lokofood, Tazz, Glovo). Platforma include dispecerat, o aplicație mobilă pentru livratori și ajută la livrarea rapidă a comenzilor, prin gruparea pe zone de livrare.
Kitchen Display
- Aplicația este special creată pentru bucătărie, în vederea pregătirii rapide a comenzilor primite.
- Prin comunicarea cu aplicațiile de marcaj mobile, ospătarii sunt notificați în timp real de statusul unei comenzi.
- Este un modul complex de administrare al secțiilor de producție ce mărește eficiența managerială prin monitorizarea activității angajaților.
Un ecosistem care îți simplifică afacerea
Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft Technology are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.
- Sistem POS
- POS Mobil
- Self Ordering
- Soluții Cashless
- Soluții Kitchen Display
- Soluție Livrări
- Integrări platforme livrare
- Aplicație șoferi
- Integrare Call center
- Management multi-locații
- Gestiune și inventar
- Rapoarte online
- Loializare clienți
Pachete customizate pentru orice tip de afacere
Pentru micile afaceri care trebuie să se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Număr locații: 1
- Număr POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Număr locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri
- Număr locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS
Integrări cu alte sisteme și API-uri
Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.