Automatizarea procesului de check-in
Prima impresie contează întotdeauna! Indiferent de tipul de hotel pe care îl conduceți, momentul check-in-ului este prima întâlnire a oaspeților cu locația dumneavoastră. Nimeni nu dorește să stea la coadă după un zbor lung sau să trebuiască să-și facă singur copii de pașaport. Prin implementarea unui sistemul de scanare pentru documente de identitate și pașapoarte, automatizați introducerea datelor în sistemul PMS și veți permite personalului de la recepție să ofere un check-in rapid, sigur și personalizat pentru oaspeți. În plus, pe lângă timpul salvat se evită și orice eroare umană.
Avantaje
Check-in
Automatizare utilizând scanere de viteză mare de operare.
Acuratețe
Evitați erorile umane de tastare și obțineți datele corecte ale oaspeților
Digitalizare
Eliminați fotocopierea și stocați imagini digitale dacă este necesar
GDPR
Respectați legislația locală și vă conformați cu normele GDPR
Rapiditate
Prin soluțiile de scanare reduceți considerabil timpul de check-in
Satisfacție
Clienți mulțumiți datorită timpului redus de așteptare
Scanner documente la un preț accesibile
Descoperă echipament hardware de performanță pentru scanarea oricărui fel de documente!
Ce spun partenerii noștri despre noi
Pentru un manager nu e nimic mai plăcut decât să știe că poate pleca liniștit în vacanță, dar în același timp poate verifica chiar de pe telefon activitatea cu ajutorul aplicațiilor dedicate și a rapoartelor trimise automat pe email. Ne place să livrăm servicii de top, iar pentru a realiza acest lucru trebuie să avem parteneriate sigure, pe termen lung
Integrări cu alte sisteme și API-uri
Integrăm produsele noastre cu alte software-uri din piață pe care le utilizezi, astfel încât sistemul nostru să fie compatibil și să reprezinte cu adevărat o soluție all-in-one pentru afacerea ta.
Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.