Soft vânzări și livrări la domiciliu pentru restaurante virtuale
DELIVERY POS: Restaurantul viitorului
Suita software Expressoft Technology îți permite să startezi imediat un restaurant virtual. Noi îți punem la dispoziție toate elementele necesare, de la sistem POS, la meniu digital și soluție de livrare la domiciliu. Nu îți rămâne decât să faci ce știi mai bine – să gătești !
DELIVERY POS - software pentru vânzări și livrări de comenzi la domiciliu
- Interfață intuitivă, ușor de învățat în mai puțin o oră
- Definești meniuri și promoții pre-programate.
- Îți poți optimiza meniul și promoțiile cu ajutorul rapoartelor detaliate de vânzări.
- Sincronizezi meniul cu aplicațiile de comandă și livrare online pentru a ajunge la mai mulți clienți.
- Soluția integrează atât comenzile preluate telefonic, cât și pe cele online.
- Clienții existenți au deja un profil în baza ta de date, iar pentru cei noi sistemul generează automat o fișă de client.
- Profilul Kitcheen Scren îți automatizează procesele interne, afișează comenzile în ordinea dorită și îți informează angajații, în timp real, dacă o comandă a fost primită, modificată sau anulată.
- Rapoartele de vânzări actualizate în timp real cu softul de gestiune te ajută să ai întotdeauna pe stoc cele mai profitabile ingrediente.
- Ai acces la Customer Intelligence și instrumente de fidelizare a clienților, gestionate din sistem: discounturi, vouchere, puncte bonus, carduri și cupoane cadou.
- Sistemul permite preluarea comenzilor și metode de plată multiple : card, Google Pay, ordin de plată sau plată în cont. Emiterea facturii fiscale se face direct din terminalul POS.
- Sincronizezi meniul cu aplicațiile de comandă și livrare online, precum Lokofood, Tazz și Glovo, pentru a ajunge la cât mai mulți clienți.
- Nu ai un website? Nicio problemă! Instalează Lokofood și poți fi găsit de mii de utilizatori.
Este simplu să faci chiar tu livrările prin Delivery POS!
- Dacă vrei să faci chiar tu livrarea avem soluțiile potrivite, inclusiv managementul livratorilor și al bazei de date.
- Aplicația estimează un timp mediu de livrare în funcție de livrările precedente.
- Sistemul permite să aloce livrările din diferite puncte de lucru către anumite zone.
- Sistemul înregistrează plățile primite de livratori.
- Aplicația permite printarea de note informative și etichete informative pentru fiecare preparat comandat. Pentru toate acestea, îți punem la dispoziție și echipamentele hardware necesare, la cele mai bune prețuri.
- Poți oferi clienților posibilitatea de a comanda în avans, iar tu vei livra în ziua aleasă de ei.
- Clienții sunt informați în timp real despre statusul comenzilor.
- Poți oferi pe loc reduceri, vouchere, carduri cadou sau îi poți permite clientului să-și folosească punctele de fidelitate prin modulul CRM.
- Funcția Alocare Comenzi permite distribuirea livratorilor în funcție de multiple opțiuni.
Toate comenzile și livrările restaurantului tău într-o singură aplicație
Managementul afacerii tale
Un ecosistem care îți simplifică afacerea
Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.
- Sistem POS
- POS Mobil
- Self Ordering
- Soluții Cashless
- Soluții Kitchen Display
- Soluție Livrări
- Integrări platforme livrare
- Aplicație șoferi
- Integrare Call center
- Management multi-locații
- Gestiune și inventar
- Rapoarte online
- Loializare clienți
Pachete customizate pentru orice tip de afacere
Pentru micile afaceri care trebuie să se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Număr locații: 1
- Număr POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Număr locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri
- Număr locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.