Sistem de raportare online: știi totul despre afacerea ta
Încasări zilnice, săptămânale, evoluția lichidităților în ultima lună? Dar în ultimul an? Care sunt cei mai performanți angajați? Răspunsurile la aceste întrebări și multe altele le primești prin modulul de raportare online, Expressoft Analytics - soluția cloud ce integrează informațiile interne și externe de management ale companiei tale.
Sistem de raportare online: Expressoft Analytics
- O poți accesa pe bază de acces securizat, oricând, de oriunde ai o conexiune la internet.
- Rapoartele pot fi structurate pe diferite entități: POS, Grup, Locație, Companie, Holding.
- Îți permite să alegi nivelul de detaliu al indicatorilor, astfel încât să poți înțelege o situație punctuală, dar să ai acces și la imaginea de ansamblu.
- Rapoarte de vânzări la nivel de centru de venit, locație, produs/categorie produs, formă de plată, campanii de fidelizare, vânzări pe client.
- Analize comparative vânzări și clienți pe diverse intervale de timp.
- Rapoarte de performanță la nivel de angajat.
- Te ajută să rămâi conectat la mersul afacerii prin mesaje e-mail, pe care le primești cu frecvența stabilită de tine.
- Dacă dorești, îți prezintă datele în mod vizual, prin grafice ușor de urmărit.
- Filtrarea datelor pe zile calendaristice sau conform raportului Z te ajută să analizezi datele în profunzime.
Rapoarte grafice
Cu acest modul transformi informațiile financiare numerice în diagrame si grafice, toate valorile astfel convertite putând fi urmărite mai ușor la nivel de management.
Soluția Expressoft Cloud
Noi stocăm datele, tu le poți accesa online, oricând, de oriunde
Nu investești în echipamente sau măsuri de securitate
Soluții software complementare
Gestiune și inventar
Când ai un business de tip HoReCa, Retail sau Beauty & Spa, un bun control al produselor, mărfurilor și materialelor înseamnă liniștea că nu blochezi bani în stocuri inutile, dar nici că rămâi „out of stock”. Îți propunem o soluție de gestiune integrată cu aplicația de vânzare, compatibilă cu cele mai folosite aplicații de contabilitate.
Administrarea afacerii
Expressoft MyBusiness adună într-o singură soluție instrumente esențiale de management, cum ar fi administrarea mai multor locații, realizarea de baze de date cu parteneri sau clienți, instrumente de marketing și loializare. În plus ai siguranța că informațiile tale sunt stocate în centre de date specializate. MyBusiness poate fi accesat online, oricând și de oriunde.
Pachete software customizate pentru orice tip de afacere
Pentru micile afaceri care trebuie să se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Număr locații: 1
- Număr POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Număr locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri
- Număr locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS
Soluții software complete pentru HoReCa și retail
Vreau să aflu mai multe.