
Kitchen Display: Preparare și servire mai simplă și rapidă
În bucătăria unui restaurant sau bistro e mereu agitație, mai ales la orele de vârf. Soluția noastră este un mod inteligent de a afișa în bucătărie comenzile preluate de ospătari, astfel încât să eviți întârzierile, încurcăturile sau consumul inutil de resurse.

De ce vei aprecia Expressoft Kitchen Display?
- Aplicație special creată pentru bucătărie care permite realizarea în timp optim a comenzilor primite.
- Cu ajutorul unui monitor în bucătărie vei administra ușor secțiile de producție și crești eficiența prin monitorizarea activității angajaților.
- Prin comunicarea directă cu aplicațiile de marcaj mobile, ospătarii sunt notificați în timpul real de statusul unei comenzi.

- Fluidizează și accelerează toate activitățile din localul tău.
- Te ajută să crești satisfacția clienților; ei vor aprecia servirea rapidă și corectă.
- Înlocuiește imprimanta de bonuri din bucătărie și afișează întotdeauna comenzile în ordinea corectă.
- Elimină costurile cu consumabilele folosite de imprimantă.
- Integrează o tastatură specială, ce ocupă mai puțin spațiu, pentru o navigare ușoară în lista de comenzi.

- Afișarea tip listă sau tip tabel a comenzilor și a etapei în care se află.
- Avertizările vizuale privind modificările aduse unei comenzi: adăugarea de noi produse, eliminarea unor produse sau depășirea timpului de preparare.
- Utilizarea comenzilor touch, dacă este integrat un ecran tactil.
- Actualizare status comandă în aplicația Delivery.
Un ecosistem software care îți simplifică afacerea
Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.

- Sistem POS
- POS Mobil
- Self Ordering
- Soluții Cashless
- Soluții Kitchen Display

- Soluție Livrări
- Integrări platforme livrare
- Aplicație șoferi
- Integrare Call center

- Management multi-locații
- Gestiune și inventar
- Rapoarte online
- Loializare clienți

Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori

Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Ce spun partenerii noștri despre noi














