Sistemul POS: centrul de control al afacerii tale
Softul nostru de marcaj este elementul central al întregii tale afaceri. Prin el gestionezi comenzile, vânzările și plățile. Expressoft MyCheck este una dintre cele mai performate soluții software din piață. În plus, îți punem la dispoziție și echipamentul hardware necesar astfel încât să poți începe activitatea imediat.
Expressoft MyCheck
- Soluția Expressoft MyCheck oferă mult mai multe funcționalități față de un terminal POS tradițional.
- Interfață intuitivă, ușor de învățat, în mai puțin o oră.
- Datorită licențierii SaaS investiția inițială este minimală.
- Definești meniuri și promoții pre-programate. Le modifici cu ușurință.
- Sincronizezi meniul cu aplicațiile de comandă online și livrare.
- Îți optimizezi meniul și promoțiile cu ajutorul rapoartelor detaliate de vânzări.
- Crești vânzările prin upselling și recomandări de produs.
- Cu ajutorul soluției POS Mobil preiei comenzile mai rapid și fără erori.
- Fluidizezi și monitorizezi comenzile în bucătărie.
- Comunicare in timp real cu bucătăria prin aplicații mobile.
- Gestionezi rezervările cu ușurință.
- Fidelizezi clienți prin definirea de promoții, happy hours și programe de loialitate pe bază de puncte.
- Poți să definești extra-toppinguri sau să faci mențiuni conform dorințelor clienților.
- Chiar dacă wi-fi se întrerupe, poți continua activitatea în sistem off-line.
- Transferul sau unificarea intuitivă a notei de plată, atunci când clienții se mută la o masă diferită.
- Alocarea parțială a reducerilor, doar anumitor produse dintr-o comandă mai mare.
- Poți să integrezi o gamă largă de periferice: monitoare touchscreen, case de marcat, cântare, cititoare de coduri sau de carduri.
- Integrare cu soluții de afișaj pentru angajați (Monitor în bucătărie) sau clienți (Display în locație).
- Ai acces la rapoarte de activitate de vânzări, durata medie de servire și alți parametri.
- Transferul sau unificarea intuitivă a notei de plată, atunci când clienții se mută la o masă diferită.
- Separarea unei comenzi în note de plată diferite, pentru clienții dintr-un grup care aleg să achite separat.
- Instrumente de fidelizare a clienților, gestionate din sistem: discounturi, vouchere, puncte bonus, carduri cadou
Funcționalități Expressoft MyCheck
Pachete customizate pentru orice tip de afacere
Pentru micile afaceri care trebuie să se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Număr locații: 1
- Număr POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Număr locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri
- Număr locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS
Managementul afacerii tale
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Vreau să aflu mai multe.