0

Nu ai niciun produs în coș.

Management hotelier

Programe software pentru management si gestiune hotelieră

Expressoft PMS: soft de gestiune hotelieră

Infor HMS este un sistem de gestiune hotelieră global, 100% cloud, mobil, flexibil, sigur și eficient, adaptat tuturor cerințelor operaționale ale industriei ospitalității. Ușor de folosit, platforma permite gestiunea centralizată a mai multor locații și vine cu multiple funcționalități de top, la fel de utile pentru un hotel de 5 stele, cât și pentru o pensiune.

Ușor de utilizat

Cu un dashboard ușor de configurat în funcție de poziția angajatului, ai acces imediat la informații esențiale.

Multi-Locații

Niciodată nu a fost mai simplu să administrezi un grup, sau lanț hotelier. Toate informațiile sunt centralizate la nivelul tuturor centrelor de business.

Management rezervări

Faci rezervări rapid și ușor în sistem cât și prin propriul website. Permite și integrarea cu platformele principale de booking. Poți să optimizezi tarifele în funcție de gradul de ocupare, de tipul de client, să acorzi reduceri etc. Totul dintr-un singur loc si printr-un singur click.

Management camere

Ai detalii în timp real despre statusul fiecărei camere, daca e ocupată, dacă s-a făcut curățenie, dacă e alocată pentru persoane cu dizabilități etc.

Plan camere

Interfața grafică HMS asigură vizualizare planului de camere cu acces la rezervări. Permite alocarea camerelor, divizarea sau mutarea acestora cu ușurință.

Check-in

Nu a fost niciodata mai simplu! Eficientizarea operatiunii de check-in prin integrarea solutiei ID Scan pentru preluarea automata a datelor de identitate a clientilor.

GDPR

Soluția noastră permite scanarea selectivă a documentelor de identitate, anonimizarea sau ștergerea datelor despre clienți astfel încât să respecți toate prevederile GDPR.

Raportare

Sistem de raportare la nivelul clientului sau la nivelul afacerii, incluzând rapoarte de încasări, avansuri, vânzări, centre de profit. Practic ai acces la rapoarte ce privesc întregul mers al afacerii și le poti exporta în Excel pentru prelucrare și personalizare..

Financiar

Sistemul de gestiune hotelieră Infor HMS emite proforme, facturi si bonuri fiscale conform legislației din Romania. Asigură transmiterea automată a documentelor fiscale pe email către client. Lista facturilor emise este configurabilă, devenind un raport adaptat cerințelor contabilității. De asemenea, fișa de înregistrare client se tipărește având serie și număr unice.

Grupuri

Poți defini mai multe tipuri de grupuri (prospect, temporar, definitiv) cât si mutilple reguli de transfer între clienții grupului. Unii clienți achită doar cazarea, alții cazarea sau sala de conferințe etc. Se pot aloca mai multe tarife pentru un singur grup, clienții având costuri diferențiate.

Filtrare și vizualizare

Un sistem complex de filtrare/vizualizare al datelor în sistemul de gestiune hoteliera Infor HMS, dar ușor de utilizat. Fiecare ecran are o mulțime de setări predefinite, dar este la îndemâna utilizatorilor de a-și crea variante noi sau a le modifica pe cele existente. Rezultatele obținute se pot exporta în Excel, rezultând astfel un modul de rapoarte cu posibilități infinite.

Integrare completă e-mail

Sistemul de gestiune hotelieră Infor HMS este integrat complet cu serverele de e-mail ale hotelului și prin urmare confirmările sau anulările de rezervare, facturile fiscale cât și tot setul de rapoarte se pot trimite pe mail direct din aplicație. Mai mult, anumite rapoarte se pot programa pentru a fi trimise zilnic la o anumită oră către o adresă de email. În acest fel Directorul General poate găsi dimineața la prima oră, pe mail, rapoartele dorite.

100% web-based

Infor HMS este singurul PMS de nivel internațional 100% cloud. Ce înseamnă acest lucru? Costuri reduse cu echipamentele: avem nevoie doar de un dispozitiv pe care să ruleze un browser de internet. . Prin găzduirea în centrul de date Expressoft nu mai ai nicio grijă în ce privește siguranța bazelor de date și ai și back-up automat.

Informații client

Poți vizualiza cele mai importante informații despre oaspeții hotelului,fie ei persoane fizice sau persoane juridice. Într-un singur ecran se regăsesc: toate sejururile pe care clientul le-a avut în hotel, statistici înnoptări, veniturile pe care le-a generat, sursele rezervării, vizualizarea ultimei note de plată, apartenența la companii sau agenții de turism etc.

Housekeeping

În functie de perioada sejurului sau a statusului rezervărilor există posibilitatea de a configura mai multe pachete de curățenie (Light, Full, Touch up, Check-in, Check-out) astfel încât să eficientizezi timpul cameristelor și utilizarea consumabilelor.

Alerte

Se pot configura diverse alerte, afișate ca ferestre pop-up ce pot anunța utilizatorii asupra producerii unui eveniment. De exemplu, în cazul în care unui client ii este împrumutat un încărcător de telefon, funcția de check-out sa fie inactivă până la returnarea acestuia. Nu mai este nevoie de bilețele, mesaje sau alte adnotări, sistemul ne anunță printr-o fereastră pop motivul pentru care check-out-ul nu se poate realiza.

Integrări și Interfețe cu diverse sisteme

Soluția noastră permite integrări cu sisteme de contabilitate, platforme de rezervări și plăți, sisteme de control acces, management energetic al camerei, PayTV. Interfețele integrează platforma noastră cu alte produse software astfel încât să ai o soluție All-In-One. În acest moment peste 300 de interfețe sunt active și multe altele sunt aflate în dezvoltare.

Fast Rate

Cum toată lumea apelează la serviciile sistemelor de rezervări on-line, Infor HMS aduce feeling-ul și operativitatea acestora în structura sa. Disponibilul camerelor este reprezentat grafic având short-cut-uri deja create pentru a închide/deschide disponibilul, a-l modifica, pentru a defini tariful ad-hoc pentru o anumită cameră și doar pe o anumită perioadă. Funcții precum “Close to arrival”, “Close to departure” sau “Length of Stay” se regăsesc bineînțeles în Infor HMS.

Scheme tarifare

Tarifele pot fi multi-monedă, diferite în funcție de sezon sau zi a săptămânii. Tarifele sunt dinamice și se schimbă automat în funcție de anumiți factori cum ar fi gradul de ocupare, lungimea sejurului sau perioada efectuării rezervării și se vor modifica în funcție de acești parametri.

Passport/ID scanner

Utilizând un sistem de scanare a cărților de identitate sau a pașapoartelor veți automatiza introducerea datelor în pms-ul hotelului și în acest fel veți permite personalului de la recepție să ofere oaspeților check-in rapid, sigur și personalizat.

Răzvan Dobre
Manager Hotel Nyota Mamaia

Pentru un manager nu e nimic mai plăcut decât să știe că poate pleca liniștit în vacanță, dar în același timp poate verifica chiar de pe telefon activitatea cu ajutorul aplicațiilor dedicate și a rapoartelor trimise automat pe email. Ne place să livrăm servicii de top, iar pentru a realiza acest lucru trebuie să avem parteneriate sigure, pe termen lung

Soluții mobile

Infor HMS vine și cu o suită de aplicații mobile care îți permit să gestionezi mai ușor activitățile operațioale.

Management hotelier

Mobile Housekeeping

  • Alocare contingent camere
  • Actualizare status camere
  • Fără liste tipărite
  • Primire/livrare mesaje oaspeți
  • Preluare și actualizare incidente tehnice
  • Înregistrare și actualizare status obiecte pierdute
Management hotelier

Mobile Hotel Services

  • Interacțiune instantanee cu clienții. Check-In & Check-Out mobil
  • Managementul camerelor
  • Încărcare de servicii și plăți
  • Rapoarte complexe
  • Birou mobil Concierge
  • Managementul incidentelor tehnice
  • Modul Lost & Found
Management hotelier

Check-In și Check-Out online

  • Proces ușor de gestionat de pe orice dispozitiv mobil
  • Fără “fișă de cazare” tipărită
  • Permite captura electronică a semnăturii
  • Verificare și actualizare date personale oaspete
  • Preluare acord Termeni si Condiții hotel
  • 100% compatibil cu activitatea de recepție

Avantaje Expressoft PMS

Accesibil din orice browser și de oriunde
Stochează toată informația în cloud, nu ai nevoie de echipamente IT
Permite integrarea cu toate celelalte sisteme din hotel
Crești vanzarile prin promoții, discouturi și programe de loializare
Eficientizezi angajații și crești productivitatea
Ai aplicații gratuite compatibile cu orice device mobil
Poți monitoriza mai multe proprietăți din același sistem
Gestionezi centralizat tarifele pentru toate canalele de distribuție

Soluții software complementare

Rezervări online
Channel Manager
Management al veniturilor

Orario WBE este un motor de rezervare, o aplicație pe site-urile hotelurilor care captează și procesează rezervări online directe.

Prezența brand-ului propriu în peste 600 de canale on-line, OTA sau GDS

Sistem de management al veniturilor și tarifelor hoteliere

Vreau să aflu mai multe.