0

Nu ai niciun produs în coș.

Modul de gestiune a adreselor

Modul de Gestiune a Adreselor

Cunoaștem orașul ca în palmă

Dacă livrezi comenzi în fiecare zi, baza de date cu adresele clienților devine încărcată cu informații adesea redundante. Fiecare operator are propriul stil de a introduce o adresă, așa că vei găsi aceeași stradă notată în moduri diferite. Stai liniştit: modulul de administrare nomenclator străzi rezolvă această problemă fără efort.

Modul de gestiune a adreselor

Cum funcționează?

  • Aplicația compară numele străzilor din Google Maps cu baza ta de date şi îți afişează o listă de nepotriviri.
  • Primeşti propuneri de rectificări ale adreselor. De exemplu: în loc să ai BD Mihai Bravu, Blvd. Bravu Mihai şi Bd. MIHAI Bravu, ai opțiunea de a păstra o singură variantă drept corectă.
  • Butonul "actualizează adresă” îţi permite să actualizezi automat denumirea străzii dintr-o adresă.
Modul de gestiune a adreselor

Cum îți îmbunătăţeşte baza de date?

  • Butonul "validare Google” declanşează o scanare a întregii baze de date.
  • Fiecare linie de stradă are un buton individual.
  • Nu rişti să pierzi detaliile adreselor: actualizările sunt permise doar pentru numele străzilor.
  • Poți rula din nou aplicația de câte ori simți că baza de date are nevoie de o uniformizare.

Soluții complementare

Soluție Delivery
De pe telefon sau online, comenzile ajung direct în bucătărie și apoi acasă la client. Soluția noastră de livrare îți permite să îți extinzi afacerea dar fără a-ți complica fluxul operațional.
DriverUP – Aplicația Mobilă Pentru Livratori
Rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și personalul.
Modulul DispatchUP
Când ai o rețea cu mai multe locații, la fiecare comandă ai de luat anumite decizii: De unde vei livra? Cu ce şofer? Care e timpul minim de livrare? Aplicația web DispatchUP automatizează întregul proces şi îți oferă liniştea livrărilor fără probleme.
0 +
ani de experiență
0 +
licențe instalate
0 +
tranzacții procesate anual
0 +
milioane euro tranzacționați anual

Un ecosistem care îți simplifică afacerea

Cu mai mult de două decenii de experiență la activ in dezvoltarea de soluții software pentru HoReCa, Expressoft are expertiza să te ajute să treci la următorul nivel de automatizare, indiferent de mărimea afacerii tale. Soluțiile noastre au dovedit că simplifică operațiunile și cresc profitabilitatea.

Modul de gestiune a adreselor
  • Sistem POS
  • POS Mobil
  • Self Ordering
  • Soluții Cashless
  • Soluții Kitchen Display
Modul de gestiune a adreselor
  • Soluție Livrări
  • Integrări platforme livrare
  • Aplicație șoferi
  • Integrare Call center
Modul de gestiune a adreselor
  • Management multi-locații
  • Gestiune și inventar
  • Rapoarte online
  • Loializare clienți

Vreau să aflu mai multe.