Terase și cantine
Servești rapid și eficient cu software-ul pentru vânzare Expressoft Technology
Suita software Expressoft Technology permite să îți gestionezi cu ușurință cantina sau terasa. Primești un sistem POS performant, meniu digital, o platformă de livrare la domiciliu, soft de gestiune și multe alte soluții. Servești rapid și eficient !
ELEMENTUL CENTRAL
Sistem POS pentru cantine și terase
- Mai multe funcționalități față de un terminal POS tradițional.
- Interfață intuitivă, ușor de învățat, în mai puțin o oră.
- Definești meniuri digitale și promoții pre-programate.
- Sincronizezi meniul cu aplicațiile de comandă online și livrare.
- Îți optimizezi meniul și promoțiile cu ajutorul rapoartelor detaliate de vânzări.
- Fluidizezi și monitorizezi comenzile în bucătărie.
- Comunicare in timp real cu bucătăria și barul prin aplicații mobile
- Gestionezi rezervările cu ușurință
- Sistemul permite metode de plată multiple : card, tichete de masă, Google Pay, ordin de plată sau plată în cont.
- Emiterea facturii fiscale se face direct din terminalul POS.
- Crești vânzările prin upselling și recomandări de produs.
- Fidelizezi clienți prin definirea de promoții, happy hours și programe de loialitate pe bază de puncte
- Baza de date este găzduita online, în siguranță.
- Ai acces la informațiile de business in timp real
- Investiția inițială este minimală datorită licențierii SaaS.
POS Mobil pentru cantine și terase
- Transformi un dispozitiv mobil într-un terminal POS.
- Comanda ajunge de la masa clientului direct în bucătărie sau la bar.
- Timpul de preluare al comenzilor este redus cu până la 30%.
- Ospătarul este notificat la închiderea comenzii din bucătărie și o poate prelua imediat.
Kitchen Display pentru bucătărie
- Aplicație KDS special creată pentru bucătărie în vederea preluării rapide a comenzilor.
- Prin comunicarea în timp real cu aplicațiile de marcaj mobile, ospătarii sunt notificați în timp real despre statusul unei comenzi.
- Soluția Monitor în bucătărie ajută la administrarea secțiilor de producție și mărește eficiența prin monitorizarea activității angajaților.
SOLUȚIE AVANTAJOASĂ
Este simplu să faci chiar tu livrările
- Suita de soluții de livrare Expressoft Technology centralizează toate comenzile clienților, indiferent de unde provin acestea: puncte de vânzare, call center, sau website.
- Include funcția de dispecerat, o soluție pentru gestionarea bazei de date cu adrese și o aplicație pentru livratori.
- Permite livrarea cât mai rapidă a comenzilor, prin gruparea pe zone de livrare.
Soluția noastră, avantajul tău!
Reduci timpul de preluare a comenzilor cu până la 30%
Crești viteza de rotație a meselor cu până la 20%
Crești vânzările cu până la 30%
Servește mai rapid, mai mult și crește profitul cu mai puține bătăi de cap !
Back office
Managementul afacerii tale
Gestiune și inventar
Acces permanent la stocurile actualizate datorită integrării cu aplicația de vânzare, iar inventarierea este mai ușoară ca oricând cu aplicația mobilă
Administrarea afacerii
O platformă unică din care poți urmări și administra toate aspectele afacerii tale, inclusiv managementul mai multor locații
Raportare online
Rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și personalul
Loializare clienți
Multiple instrumente de fidelizare : vouchere sau carduri cadou, promoții, sisteme loializare pe bază de puncte
Integrări aplicații
Integrări cu programe de contabilitate și alte soluții software din piață
0
+
ani de experiență
0
+
licențe instalate
0
+
tranzacții procesate anual
0
+
milioane euro tranzacționați anual
TESTIMONIALE
Ce spun partenerii noștri despre noi
Marius Baban
General Manager Hard Rock Cafe București
Lokofood vine cu toate funcționalitățile de care are nevoie un restaurant modern: comenzi prin aplicație de la masă, pentru livrarea la domiciliu sau la pachet.
Valentin Strugaru
CEO Maison des Crêpes
Am primit suport constant, indiferent de zi sau de oră, s-au găsit soluții la probleme pe care nici măcar noi nu credeam că le vom avea și ni s-au oferit mereu variante atunci când păream nemulțumiți. Tot parteneriatul cu ei ne face să le dăm un mare vot de încredere!
Cristian Dumitru
General Manager, Grup Fayn
Expressoft Technology este partenerul care ne-a oferit un pachet software la cheie. Împreună am implementat soluția Cashless, bazată pe tehnologie RFID, ce ne ajută să ne servim clienții într-un mod rapid și comod pentru ei.
Contact
Vreau să aflu mai multe.