Software pentru tonete și food truck. Ideal pentru o afacere mereu în mișcare.
Sistem POS Expressoft pentru tonete și food truck
Soluția de marcaj POS Expressoft este gândită având în vedere specificul afacerii pentru tonete și food truck. Fără wi-fi? Nici o problemă. Poți să continui să vinzi, indiferent de situație, cu modul nostru offline. Interfața intuitivă și tranzacțiile extrem de rapide îți permit să fii eficient, indiferent unde ai parcat.
Softul de marcaj POS
- Sistemul nostru de marcaj POS este intuitiv și ușor de utilizat. Instalarea sistemului se face rapid, în doar câteva ore, la fel și instruirea personalului.
- Definești meniuri și promoții pre-programate
- Soluția noastră oferă posibilitatea de a modifica cu ușurință meniul, de a adăuga produse sau schimba prețurile.
- Îți poți optimiza meniul și promoțiile cu ajutorul rapoartelor detaliate de vânzări.
- Chiar dacă wi-fi se întrerupe, poți continua activitatea în sistem off-line.
- Alocarea parțială a reducerilor, doar anumitor produse dintr-o comandă mai mare.
- Transferul sau unificarea intuitivă a notei de plată, atunci când clienții se mută la o masă diferită.
- Separarea unei comenzi în note de plată diferite, pentru clienții dintr-un grup care aleg să achite separat.
- Sistemul permite integrarea cu un soluție de marcaj mobil ce te poate ajuta să crești viteza de preluare a comenzilor.
- Ai acces la instrumente de fidelizare a clienților, gestionate din sistem: discounturi, vouchere, puncte bonus, carduri cadou.
- Sistemul permite preluarea comenzilor și metode de plată multiple sau combinate: numerar, card, tichete de masă, vouchere, ordin de plată sau plata în cont. Emiterea facturii fiscale se face direct din terminalul POS.
Soluții complementare
Dacă faci și servire la mese, atunci soluția noastră de marcaj pentru Android și iOS este ideală ca sa reduci timpii de servire si sa crești vânzările. Toate comenzile pleacă direct de la masă în secția de producție și invers, prin notificările care anunță că o comandă este pregătită.
Când sistemul POS include și un afișaj secundar orientat către client, acesta poate vedea în timp real comanda și suma de plată. În acest fel se elimină erorile și salvezi timp.
Acces permanent la stocuri actualizate datorită integrării cu sistemul POS, iar inventarierea este mai ușoară ca oricând cu aplicația mobilă.
Rapoarte și analize personalizabile care tratează fiecare aspect al afacerii, inclusiv inventarul, vânzările, clienții și personalul.
Dacă dorești să atragi mai mulți clienți și să crești vânzările, îți instalezi meniul digital interactiv de la Lokofood și poți să folosești suita Delivery pentru livrarea la domiciu.
Managementul afacerii tale
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.
Pachete customizate pentru orice tip de afacere
Pentru micile afaceri care trebuie sà se focuseze pe clienti si pe dezvoltarea afaceril, nu pe tehnologie
- Număr locații: 1
- Număr POS-uri: 1
Pentru afacerile în plină dezvoltare cu mai multe locații care au nevoie de soluții mai complexe
- Număr locații: 2-5
- Număr POS-uri: 5 POS
Soluții customizate complete pentru rețele de restaurante, pizzerii, sau hoteluri
- Număr locații: +5
- Număr POS-uri: +15 POS
Ce spun partenerii noștri despre noi