0

Nu ai niciun produs în coș.

Rezervări camere

Webhotelier: Un motor de rezervări online complet personalizat pentru hoteluri.

Webhotelier

Motor de rezervări online directe, o aplicație prezentă pe site-urile hotelurilor, concepută pentru a procesa rezervări online în mod securizat. Scopul principal al acestui motor este de a facilita realizarea rezervărilor direct pe propriul site al hotelului dumneavoastră.

3 pași simpli pentru ca oaspeții să facă o rezervare

Datorită utilizabilității sale, WebHotelier transformă vizitele în rezervări. Oaspeții au nevoie doar de trei pași simpli pentru a face o rezervare la proprietatea dvs.

-> Caută -> Alege -> Plătește și Rezervă!

Rezervări camere

De ce Webhotelier?

Folosind cele mai avansate instrumente de suport, Webhotelier este:

  • Flexibil
  • Ușor de navigat
  • Prietenos cu utilizatorul
Rezervări camere

Multiple funcționalități

  • Adaptat conform design-ului site-ului dvs.
  • Rapoarte statistice, de performanță si analiză de piață
  • Oferte, vouchere, programe loializare
  • Mesagerie automata, alerte
Rezervări camere

Webhotelier - Raportare

  • Analize grafice
  • Rapoarte statistice si financiare
  • Ajută in luarea celor mai bune decizii
Rezervări camere

Webhotelier - Calendar flexibil

  • Ușor de utilizat
  • Flexibil
  • Disponibil imediat
Rezervări camere

Webhotelier - Tarife

  • Flexibilitate
  • Politici de rezervare
  • Posibilități multiple de ofertare
Rezervări camere

Tarifare multiplă

  • Posibilitatea de a alege între tarife nete sau tarife pe bază de comision
  • Tarife adaptabile la volumul de rezervări și condițiile de plată
  • Intergrare bidirecțională API
Rezervări camere

Webhotelier - Conectivitate

  • Channel Manager
  • Hotel PMS
  • Hotel & Flights
  • Social Media
  • Trivago

RateParity - Platforma de Optimizare a Ratei de Conversie pentru hotelieri

Platforma RateParity pune la dispoziția hotelierilor un set de caracteristici și instrumente care înlesnesc creșterea numărului de rezervări directe, ceea ce duce la o rată de conversie mai bună și implicit venituri mai mari. Optimizarea ratei de conversie se realizează printr-un un set de instrumente care îmbunătățesc experiența utilizatorului pe site-ul web al unui hotel, fidelizează și încurajează rezervările directe.

De ce RateParity ?

Comparare Tarife

Analiza tarifelor din piață și tarifare automatizată. Garanția celui mai bun tarif cât și avantajele suplimentare oferite se traduc printr-o rată de conversie ridicată. Avertizare în timp real pentru discrepanțe între tarife.

Chatbot AI

24/7 la dispoziția clienților, cu peste 500 de răspunsuri preprogramate. Rezervări, oferte sau comparații de tarife, toate sunt afișate automat în discuțiile cu Chatbot-ul nostru. Datele de identificare ale turiștilor, cât și preferințele lor sunt salvate în istoric pentru o identificare ulterioară

Mesagerie

Atragerea potențialilor clienți prin experiența de navigare îmbunătățită și mesaje dedicate. Permite transmiterea de mesaje instantanee care atrag și motivează oaspeții: oferte de ultima oră, informații sau notificări urgente. Oferă informații în timp real despre activitatea utilizatorilor pe site și ritmul de rezervare

Widget Recenzii

Recenziile inspiră încredere și se reflectă în volumul de rezervări. Ai o imagine de ansamblu clară a celor mai bune caracteristici ale hotelului ce influențează deciziile de rezervare a turiștilor. Vezi scorul de evaluare bazat pe evaluări pozitive vs. evaluări negative conform recenziilor agregate de pe OTA și alte sisteme web

Vouchere și Carduri Cadou

Promovarea voucherelor și cardurilor cadou prin site duce la creșterea veniturilor și a fluxului de numerar al hotelului. Reprezintă un stimulent pentru achiziții suplimentare și o metodă eficientă de a atrage noi clienți.

Soft hotelier Expressoft

Soft gestiune hotelieră

Îți punem la dispoziție un sistem de gestiune hotelieră cloud care permite gestiunea centralizată a mai multor locații și care dispune de toate funcționalități necesare pentru administrarea cu succes a unei unități de cazare, fie că este vorba despre un hotel de 5 stele sau de o pensiune.

Vreau să aflu mai multe.