Integrări software: Activitățile tale integrate într-un tot coerent
Când ai investit în soluții software este important să te asiguri că datele prelucrate au un format ce poate fi utilizat cu ușurință și în alte programe. Toate soluțiile Expressoft Technology îți oferă această posibilitate prin Integrări sau API-uri.
API (Application Programming Interface)
Ce este un API ? Pe scurt, când un program poate accesa și utiliza resursele folosite, sau generate, de alt program. În cazul nostru, prin soluții de tip API îți poți integra site-ul, sau un alt software, cu aplicațiile Expressoft Technology.
Expressoft Technology îți pune la dispoziție mai multe API-uri care te pot ajuta să integrezi toate activitățile tale într-un tot coerent.
API comenzi livrare:
Integrări cu Lokofood, Glovo și Tazz. Comenzile ajung automat în sistemul POS.
API Web:
Permite integrarea website-ul tău. Comenzile primite online intră și ele direct în sistemul POS.
API rezervări:
Rezervările intră în sistemul POS care astfel permite alocarea unei mese în intervalul orar dorit.
API sisteme ERP:
Putem să dezvoltăm la cerere API-uri care să permită integrări cu soluții ERP sau programe de contabilitate.
Integrări software
Suita de produse Expressoft Technology se integrează cu o varietate de alte software-uri și soluții de plată ceea ce face din sistemul nostru o soluție all-in-one pentru afacerea ta.
Integrări softuri de contabilitate:
- Integrări cu softuri de contabilitate precum SAGA, Platforma, Contab SQL, ISIS, Smart Bill, Winmentor. La cerere putem să integrăm și alte programe.
- Integrarea asigură comunicația între aplicația de gestiune expressoft Master și programul de contabilitate.
- Tipuri de documente ce se pot exporta: NIR, NPR, Producție, Facturi din master, Consumuri, Monetare, Forme de plată, Reglări inventar, Nomenclator Firme, Nomenclator Gestiuni, Nomenclator Produse etc.
Integrare POS Bancar:
- Cele mai importante bănci din România: BCR, Banca Transilvania, Garanti Bank, Raiffeisen, BRD POS, ING Bank.
- Informațiile legate de numărul cardului și număr de autorizație sunt aduse automat în sistemul POS, evitându-se astfel erorile umane.
Soluții software complete pentru HoReCa
Sisteme hardware și consumabile, la prețuri accesibile
La noi găsești și sisteme hardware de ultimă generație, periferice și consumabile. Tot ce este necesar ca să pornești o nouă afacere, sau să o operezi pe cea actuală, dar fără bătăile de cap date de lucrul cu mai mulți furnizori
Asistență de 5 stele
Știm că problemele pot să apară oricând. De aceea îți oferim tot suportul de care ai nevoie, inclusiv în weekend-uri. Clienții noștri ne-au acordat o notă medie de 9.38 dintr-un maxim de 10.