0

Nu ai niciun produs în coș.

Solutii software horeca

6 idei utile pentru dezvoltarea unei afaceri în domeniul HoReCa

Bănuim că dacă citești acest articol știi deja ce înseamnă HoReCa, ai un business în domeniul ospitalității și cauți metode de-al transforma într-unul cu adevărat de succes. Te felicităm pentru această alegere, mai ales pentru că înțelegem cât de competitiv și de complex este acest domeniu. Acestea fiind spuse, noi te putem ajuta cu diverse pachete de echipamente HoReCa, dar și cu o serie de sfaturi care să te ajute să-ți duci afacerea la nivelul următor. Iată care sunt acestea: 

Află cine este clientul tău și investește în fidelizarea lui 

Problema pentru multe businessuri din domeniul HoReCa este că nu știu cui se adresează sau, mai grav, au impresia că pot deservi întreg publicul. Nimic mai greșit! Aceasta este dovada supremă că nu ai un plan de afaceri. 

O afacere de succes va fi una nișată, care și-a identificat publicul țintă și știe cum să i se adreseze. Dacă serviciile tale sunt destinate tuturor, nu vei face performanță. Pe de altă parte, dacă știi care este vârsta, statutul financiar, familial, social, obiceiurile de consum sau chiar hobby-urile clientului ideal, vei putea să-ți mulezi activitatea în funcție de aceste aspecte. 

După ce ți-ai dat seama care este clientul ideal și ce-și dorește, investește în strategiile de fidelizare a clienților. Nu-ți putem spune exact ce trebuie să faci, pentru că nu-ți cunoaștem clienții, dar îți putem pune la dispoziție diverse softuri care să te ajute. Vorbim despre sisteme CRM care strâng informații despre clienți și-ți permit să le oferi vouchere cadou, puncte de fidelitate și alte mici atenții care să-i transforme în clienți loiali. 

Pune la punct componenta online și cea de promovare

Ne pare rău, dar în cazul în care n-ai o prezență online, pentru foarte mulți clienți practic nu exiști. Așadar, indiferent de specificul afacerii tale, asigură-te că potențialii clienți au acces la un website prietenos, plin de informații relevante, optimizat din punct de vedere SEO, dar și tehnic. Foarte importante vor fi și componenta de blog, în care poți vorbi despre activitatea ta și poți câștiga autoritate în domeniu, dar și secțiunea în care poți primi feedback (vorbeam mai sus despre ce-și dorește clientul, nu-i așa?). 

Apoi merită să-ți îndrepți atenția și asupra social media, acolo unde oportunitățile de promovare sunt practic infinite. Reclamele online, colaborările cu persoane importante din domeniul în care activezi, promoțiile, răspunsurile la feedback, postările frecvente și pline de conținut, toate sunt căi aproape sigure și de multe ori ieftine de a-ți populariza afacerea. 

 

Asigură-te că lucrezi cu oamenii, dar și cu echipamentele potrivite

 

Întreabă-te cu cine și cu ce lucrezi. Dacă personalul și software-ul/hardware-ul cu care lucrezi nu sunt de top, atunci nici calitatea serviciilor nu va fi. 

Pentru prima problemă soluția este destul de simplă. Angajează doar personal în care ai încredere, care știe cum să trateze clienții și investește în dezvoltarea sa. Aici vorbim atât de cursuri legate de soft skills, adică felul în care gestionează relația cu clienții și potențialii clienți, dar și în ceea ce privește tehnologia cu care lucrează zi de zi. Stai liniștit, dacă alegi să lucrezi cu noi, training-ul este asigurat! 

Și așa ajungem la al doilea aspect: tehnologia. Ți-am explicat deja care sunt beneficiile digitalizării afacerii tale în HoReCa așadar știi deja cât de important este acest proces pentru administrarea afacerii. Nu doar că angajații tăi vor lucra mai rapid, mai inteligent și cu riscuri reduse, dar vei avea și control total asupra business-ului grație sistemelor de raportare online și gestiune și inventar